Misleid op marktplaats

dit is echt om te balen.
ik heb wat kleding gekocht op Marktplaats. er stond dat het nieuw en ongedragen is en de foto stonden de kleertjes afgebeeld met kaartje eraan. dus ik heb een goede prijs geboden, wat nieuw en ongedragen ook waard is. krijg ik het thuis blijkt het 2e hands te zijn onder de vlekken! zo vies gewoon!
die verkoopster wilt ze niet terug nemen en mn geld terug geven, ook wil ze niet een deel van het geld terug geven. sterker nog in dr mailtjes zit ze me uit te schelden en hard uit te lachen. ik denk maar dat ik ze er ook op zet, maar dan met de werkelijke staat, maar ik krijg dan niet eens een kwart terug van wat ik ervoor betaald heb. jammer van deze nare ervaring!
zo moest er effe uit

Ik zou het melden op de Marktplaats…

Jeetje, dat is echt vervelend! Misschien dat je wat met haar gegevens kunt (toen je geld hebt overgemaakt) Dat ze erachter kunnen komen wie het is en zo je geld op eisen? Ik weet natuurlijk niet om hoeveel geld het gaat, maar het klinkt in iedergeval wel veel.

Wat @YOURDREAM zegt.

WHAHAHAHAHA omg jou titel.
Sorry heb de slappe lach :x
Hopelijke komt het goed!

^
Ha Ha.
Wat grappig.

Gelijk melden bij marktplaats. Zij kunnen er niets meer aan veranderen, maar dan hoeft het andere niet te overkomen.
Verder kan je echt weinig doen. Risico’s van zulke sites helaas.

Aangevenn!!!