Miskraam

Hoi meiden,

Iedereen weet dat alcohol slecht is voor een zwangere vrouw. Maar ik had een vraagje hierover, kan alcohol ook een miskraam veroorzaken?

xxx

Volgens mij niet, maar het richt wel ‘schade’ aan, het heeft vooral invloed op het gewicht van de baby.

Ja ik was er nieuwsgierig naar, maar als je nou blowt,drinkt,medicijnen slikt kan het dan ook?

Hoezo vraag je dit eigenlijk? Echt puur nieuwschierig, of doe je er zelf ook aan mee?
Overdosis kan wel leiden tot miskraam, maar sowieso is alles wat jij opnoemt slecht, zowel tijdens een zwangerschap als erbuiten (muv medicijnen die voorgeschreven worden oid). Tijdens de zwangerschap kan het zowel schade aan jezelf aanrichten als aan de baby. Denk aan, mongooltjes, niet volgroeid, ect.

… ben je een alternatieve abortus van plan ofzo? :’)

Vriendin van me had het geprobeerd en ben nieuwsgierig.

Als je ‘gevolgen alcohol zwangerschap’ op google intikt vind je zo een heleboel info.

Neeee, haha me vriendin had het geprobeerd en was nieuwsgierig. Want zij wil er niet over praten

Ehh wacht begrijp ik dit nou goed?
Je vriendin heeft abortus proberen te plegen door middel van overmatig gebruik van alcohol?

THAFUQ.

Nouja zeg van die vriendin. Is ze zwanger dan?

‘haha me vriendin had het geprobeerd’? Dat is toch niet grappig? o.O

Nee maar het feit dat ze denkt dat ik het ben, moet er niet aan denken!

Je kan moeilijk je kindje proberen te ‘vermoorden’ als je er geen in je buik hebt hé :’)

Ze was, ze wou het weghalen door te drinken. Maar uiteindelijk hebben der ouders geholpen ofzo. Ken er niet al te goed.

Ze wil er niet over praten dus gaat ze maar zelf abortus proberen te plegen?! WTH

Dit bewijst maar weer wat een intelligente mensen er rondlopen op deze aarde. (’:

Niemand wist het, alleen zij. Maar ze wou het niet vertellen aan der ouders. Maar uiteindelijk heeft ze dat toch gedaan.

Ja wat een hoop absurde mensen zij er toch.

wtf?