Miskraam

Ik was echt van plan hier serieus op te reageren, totdat ik zag dat je 30 december een topic had geopend over dat je was verkracht maar nu een nieuwe relatie had en je vriend verder wilde gaan maar jij niet.
En nu heb je ineens 6 weken geleden seks gehad.

Als het echt waar is, hoop ik dat je naar de dokter bent gegaan inmiddels.
Als alles niet waar is, zou ik het heel erg vinden.

Haha, dat had ik ook wel begrepen :slightly_smiling_face:

Ik geloof er niks van
Net zoals je vorige topic niet

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/verkracht-290216.0.html

De verkrachting was wel 10 maand geleden… Dus mja… ik snap dat je er wat sceptisch tegenover staat maar het zou wel kunnen natuurlijk. Dus misschien moeten we nog niet te snel gaan beweren dat het niet waar is.

Ten eerste: zou je echt 8 weken zwanger geweest zijn, is het embryootje rond de 2 cm. Ik neem aan dat een mandarijn diameter van 7 cm heeft ongeveer? Dus miskraam twijfel ik beetje. (dat sommigen je niet geloven vanwege je andere topic, maakt mijn twijfel sterker)

Hoe zag je voorgeschiedenis eruit qua menstruatie? Wanneer was de laatste keer eruit, etc.

Ten tweede: Als je vriend echt zo reageerde, moet hij ff zichzelf laten nakijken. Als hij echt panisch is dat iemand zwanger van hem wordt, moet hij geen seks hebben -.- (kort door de bocht i know, maar kan het neit anders verwoorden)

Dat ding ter grootte van een mandarijn had net zo goed een placenta kunnen zijn, dat komt naast het embryo dan ook eruit en is stukken groter…

Als je het met zekerheid wil weten zul je een afspraak moeten maken met je huisarts!

Nee…

hhahaah ik moest echt hardop lachen, hij 18 ik 156

Ik heb het gevoel dat we TS hier niet meer gaan zien in dit topic.

Sorry, maar ik denk dat dit aandachtvragerij is. Wanneer je echt bent verkracht wil/durf je minstens een jaar geen seks meer. En je schaamt je er vaak voor dus gaat t niet zo op GS rond bazuinen lijkt me. Ik heb bronnen in de familie.

Zo’n vriendje is ook wel erg raar…

Jammer dat je zo aan aandacht moet komen…

Pardon my French maar what the fuck is dit voor reactie? Je weet duidelijk niet waar je over praat.

Ontopic: het zou best waar kunnen zijn hokr. Ik heb ook ooit zoiets gehad en toen was het volgens de dokter gewoon oud baarmoederslijmvlies.

hahahahha
nee.
Ik heb ook bronnen en die mensen kunnen er openlijk over praten. Iedereen verwerkt het anders.

Iedereen dealt op haar eigen manier met zo’n ervaring. Al hoop ik wel van harte eigenlijk dat dit geen troll is. Al is het natuurlijk heel pijnlijk als het waar is, liegen over zoiets vind ik eignelijk nog erger.

Ik word echt een beetje boos van dit soort reacties. Het extra pijnlijke van verkrachting is dat mensen je vaak niet geloven, dus pas gewoon op met wat je zegt.

Ja precies, daar helpen dit topics die dubieus overkomen ook zeker niet aan mee. Ik probeer ook altijd wel voorzichtig te zijn in mijn oordeel want ik kan me goed voorstellen dat je het van je af wil schrijven, anoniem op internet en dat GS dan een geschikt medium kan zijn.

Inderdaad, dit soort aandachtzoekerij is gewoon ziek.

Verkrachtingen en miskraam zijn hele ernstige dingen en mensen die daar misbruik van maken om hun tijd op een forum te verdoen hebben echt een probleem.

Zoals estranged al schreef, maakt dit soort topics het nog moeilijker voor meiden die echt serieus zijn en anoniem hun verhaal willen doen.

Voor mij gaat het niet om het feit dat ze een dubieus verhaal schrijft, want wat zij schrijft in haar twee topics kan echt wel gebeuren. Dus zo dubieus zijn haar twee verhalen echt niet.

Maar als je op 30 december schrijft dat je nog niet aan sex toe bent omdat je verkracht bent geweest, en op 5 januari ben je plots zwanger omdat je 6 weken geleden sex hebt gehad, dan is er duidelijk een geloofwaardigheidsprobleem.

Deze topics zijn een belediging voor meiden die het echt hebben meegemaakt. Dus, slotje :slightly_smiling_face: En ban voor de TS.

Je quote mij maar ik ben het totaal niet eens met wat je zegt. Iedereen verwerkt dat op zijn eigen manier en dat zij na 2 maanden weer een vriendje heeft is haar zaak. ‘Leuk’ dat jij bronnen hebt in jouw familie, maar dat betekent niet dat iedereen op aarde er zo mee om zou gaan.

Dat het een ongeloofwaardig topic is, is een feit, maar niet om de reden die jij aangeeft.