Miskraam

Hoi Meiden
ik heb 6 weken geleden seks gehad en gisteravond kreeg ik ontzettende buikkrampen het leken wel menstruatie kramen maar dan erger heel hevig en ben nu al 8 weken niet meer ongesteld geweest…
Ik werd ontzettend misselijk en kreeg veel rug pijn op een gegeven moment was het zo erg dat ik niet meer goed kon staan van de pijn…
Snachts begon het te bloeden en het was licht roze heb ik nog nooit mee gemaakt …
en toen kwamen er propjes niet normale bloed klontertjes maar echt propjes telkens als mijn buik ging verkrampen en kreeg ik ontzettende pijn ik lag bijna te huilen…
later zag ik in mijn wc een best groot dingetje liggen ongeveer een stukje van een mandarijn zo groot…
Ik ben enorm geschrokken en riep mijn vriend hij kwam er aan spoelde het door en zei dat ik me niet zo moest aanstellen … hij 18 ik 156 ik was ontzettend boos maar weet niet waarom hij zei dat het toch niks zou zijn en ik liet me maar over halen…
Het begint nu ontzettend aan me te knagen dat ik misschien een miskraam zou kunnen hebben gehad zou dat kunnen en waarop baseer je dat dan?
Vast bedankt… :flushed:

Je kan best eens contact opnemen met een huisarts, het lijkt er wel op maar ik weet daar niet veel over.

Heb je onveilige seks gehad met hem?

Ik heb er ook weinig verstand van. Ik denk dat je gewoon naar de dokter kan gaan om het te vragen.

raar dat hij het zomaar doorspoelt trouwens

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik dacht ‘huh wat heeft lengte hier nou weer mee te maken’ maar ze bedoelt waarschijnlijk 15 of 16

Ik zou ook even maar de huisarts gaan ja

Ik zou naar de huisarts gaan, je kan eerst op internet de kenmerken van een miskraam opzoeken. Het is wel raar dat het bloed roze was en dat er zo’n stuk in de wc lag…

Waarschijnlijk wel ja, maar voor de zekerheid zou ik toch maar informeren bij de huisarts.

Huisarts kan dmv je bloed testen zien of je zwanger bent geweest.

Je zegt dat je al 8 weken geen menstruatie meer hebt gehad, maar dat je 6 weken terug seks hebt gehad. Misschien dat dit een typfouten is, maar anders zou het een beetje raar zijn. Waarom heb je destijds nooit een zwangerschapstest gedaan terwijl je wist dat je overtijd was?

Dit is echt een gevalletje huisarts denk ik.

Het kan ook een stuk baarmoederslijmvlies zijn.

En hoe gaat het nu?

Ja precies dat kan het ook zijn. Dat kan nl. ook relatief groot zijn. Als je niet zeker bent TS, ga dan naar je huisarts. Hij of zij kan vaststellen of je zwanger bent geweest. En ga een goed gesprek met je vriend aan, want zijn gedrag vind ik ook niet echt tof als ik het zo lees.

Ik zou langs de huisarts gaan, die kan zekerheid geven.

Een baby kan dat niet zijn, als je pas 6 weken geleden sex hebt gehad. Je zou dan ongeveer 8 weken zwanger zijn, en een 8 weken oude foetus is ongeveer 1 cm groot. Kan nooit de grootte van een mandarijn hebben.

Lijkt mij heel erg vreemd dit verhaal. Als er echt een mandarijn uit je vagina gekomen is moet je heel erg snel naar de huisarts!!

Haha, het was om de grootte aan te duiden, er kwam niet letterlijk een mandarijn uit :")

En het was zo groot als een stukje van een mandarijn, die zijn niet bijzonder groot ofzo.

Maar zoals iedereen zegt, gewoon even langs je huisarts. En voortaan veilige seks hebben dus aan de pil gaan of condooms gebruiken.

Ben je nu wel ongesteld btw? Ik kan het mishebben, maar volgens mij word je toch ongesteld na een miskraam of geboorte?

Nee ik schrok me ook kapot.

Nee, ik ook. Wat een degoutante reactie.