Miskoop schoenen *-)

Ik ben gister dus wezen winkelen en heb toen schoenen gekocht, maar ik doe ze vandaag dus weer aan, en ze blijken dus he-le-maal NIET fijn te zitten, gister opzich wel…maar ik ging er vandaag rondje op lopen en de schoentjes schuren dus echt super erg langs mn hakken*-)ik baal dus echt enorm en nu ben ik dus aan het denken of ik ze terug zal brengen (maar ik vind ze zooo leuk) of houden en inlopen…maargoed heb je grote kans dat je na 100 blaren er nog steeds niet op kan lopen.
mn vraag dus; terugbrengen of houden:?

schoenendie niet goed zitten is natuurlijkniet fijn…
en ik weet niet of ze duur waren, maar als ze dat wel waren zou ik ze denk ikterugbrenge, ik weet alleen niet of ze ze terug willen alsje er al op hebt gelo;pen,moetjeevenkijken…

hmm als ze echt súper leuk zijn is het natuurlijk wel moeilijk he.
maar waren ze heel duur of niet? anders is het ook zon zonde als ze heel duur waren en je houdt ze en dan kun je er strax nog niet op lopen, maar als ze niet zo duur waren, kun je misschien wel een kans wagen?

haha nee waren helemaal niet zo duur;P 25 euro…maarja het is gewoon beetje balen en twijfel er gewoon over,
maar iig bedankt!

Helemaal mee eens! =D
Ik had ballerina’s by h&M gekocht en kostte 10 euro. Dar kreeg ik ook wonden door enzoo. Maar ik hou ze omdat ik ze wil inlopen. Nu gaat het beter omdat ik er een panty indoe… 25 euro is niet duur. Dus ik zal ze terugbrengen, en kijken naar ander leuke…:slightly_smiling_face:

voor die 25 euro zou ik ze houden en er vaak op lopen. Op een gegegeven moment moeten ze wel lekker zitten denk ik

als ze 25 euro waren zou ik ze houden… tis niet echt duur en je kan ze ook als een kamerversiersel houden :stuck_out_tongue: schoenen zijn gewoon mooi…
heb je er trouwens een foto van (A)

Als ze nu al echt niet goed zitten zullen ze dat waarschijnlijk nooit gaan doen… waardoor je ze niet erg snel aantrekt … zoals je zelf al zei is het dus een miskoop en kan je ze toch beter met pijn in je hart terug brengen…
Ookal zijn ze goedkoop… dan kan je beter een keer gewoon dure mooie goede die wel fijn zijn kopen toch?!

Als ze duur zijn zou ik ze terug brengen.
Als ze tussen de 0 en 5 euro zijn zou ik ze houden.

ja foto staat op mn profiel bij shoplogs:) ik zal er nog een paar keer op lopen (wel binnen dan) en dan kijken wat ik ga doen;)

Ik zou ze terug brengen. Nu kan het nog en ze zitten gewoon niet lekker zeg je zelf! Als je ze wel zou houden heb je ze misschien nooit aan, omdat je er blaren van krijgt en dat is zonde van je geld! Er zijn genoeg andere leuke schoenen. x)
XX.

Schoenen tussen de ¤0 en ¤5?! xO Nog nooit gezien…
XX.

ik zou ze terug brengen :slightly_smiling_face:

Is het een ander model dan andere schoenen van je?
Dan moet je er wel aan wennen.
En dat geld het zelfde voor dat ze nieuw zijn.
Gewoon even wennen.
En uit laten lopen.
Want ik heb pas ballerina’s gekocht en ik heb dr wel een paar blaren van maar nu is dat helemaal weg en lopen ze heerlijk!

Doen ze vanachter pijn? krijg je daar blaren? dan heb ik een goeie tip; ga even langs de schoenmaker en vraag of ze er vanachter even met een hamertje op willen slaan. Dat klinkt mss heel erg stom, maar zo worden ze zachter dus zitten ze lekkerder! Xxx

Als je ze niet lekker vind zitten doe je ze vast ook nooit meer aan, dus dan kan je ze beter terugbrengen.

ik heb ook net nieuwe schoenen gekocht, 1ste x dragen had ik gelijk 4 blaren ofzo.
maarja schijt ik hou ze gewoon :stuck_out_tongue:
ze lopen vast nog wel uit enzo…

okeeeee dankjullie wel
ik denk wel dat ik ze hou en gewoon uitlopen enzo, er aan wennen! thnx

:open_mouth: ic Had 1x van die super Leuke zilvere sneakers Gekocht…
Ik Liep er 1 dag Op ja zit wel Lekker Hoor :slightly_smiling_face: Maar door die Leukee schoentjes had ik wel mega veel Blaren gekregen O.o
Maarjaa wie Mooi wílt zyn Moet pijn leiden :grinning:

ik zou gewoon uitlopen, bij de scapino hebt je van die dingen, van suede, die je op het ahterste gedeelte van de schoen kan plakken, waar je hak dus zit…
ik heb ze zelf ook en ze zijn erg fijn!