Miskoop? Help me.

Hi!

Alvast even sorry, ik ben namelijk ‘‘nieuw’’ hier en ik weet niet precies in welk forum ik dit bericht moet plaatsen, maar ik zag voor de rest niet echt een goede plaats voor deze vraag dus vandaar deze.

Niet afgelopen zondag, maar die zondag daarvoor, heb ik schoenen online gekocht. Het waren nikes voor de helft van de prijs. Ik heb ze via een creditcard gekocht op: spelluh.nl

Alleen nu denk ik dat die site niet betrouwbaar is. Weten jullie misschien iets van deze site af?

Ik zou daar echt nooit besteld hebben, alleen dat belabberde Nederlands al! Duidelijk gevalletje google translate. Lijkt mij dus niet betrouwbaar, maar geen ervaring.

Alleen al dit wat er bij contact staat zou mij niks doen kopen:

We hebben professionele medewerkers met een goede service en de bron, het handhaven van een hoog niveau van kwaliteit en levering eisen aan onze gewaardeerde klanten tevreden te stellen. Onze producten hebben een uitstekende kwaliteit en concurrerende prijzen, vergelijken met anderen soortgelijke producten op de markt beschikbaar.customer365@safeonlinesales.com

Maar dit hoort in het ‘is deze site betrouwbaar?’ topic

Oke naja eigenlijk dacht ik het al. Had nog gehoopt dat het niet zo was, maar ik reken nu sowieso niet meer op de schoenen. Ben nu alleen beetje in de stress omdat ik denk dat mijn vader zijn creditcard misschien is gehackt ofzoiets.

Maar thanks!

Ik zou eraan denken de volgende keer.
Nee naja weetje, ik eh weet in ieder geval dat het niet betrouwbaar is en dat ik volgende keer 2x kijk voordat ik iets online bestel.

Haha, inderdaad wel slim als je het de volgende keer eerst controleert, maar ja. Ik hoop dat alles verder goed gaat, anders kan je vader gewoon een nieuwe creditcard aanschaffen en de andere laten deactiveren, die van mijn vader is namelijk ook wel eens gehackt.