Misfits (serie)

Ik heb gezocht, maar ik kon geen algemeen topic vinden. Dus tadaa, het Misfits topic! En dan niet de band, maar de Engelse serie op E4.

“Misfits is een Britse sciencefictionserie over een groep jonge delinquenten die als straf enkele weken maatschappelijke dienstverlening hebben opgelegd gekregen. Tijdens een vreemde elektrische storm krijgen zij superkrachten.“

Ondertussen is het 4e seizoen al bezig, dus het werd wel eens tijd voor een topic, dacht ik.

Oude cast

http://spinoff.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2012/06/misfits.jpg

Nieuwe cast

http://blogs.independent.co.uk/wp-content/uploads/2012/10/misfits-series-4.jpg

Ik was bezig met deze serie maar ik ben stoppen met kijken bij aflevering 5, weet niet waarom eigenlijk :flushed: Ik ga zeker wel een keer verder kijken want ik vind het een heel leuke serie!

Oh, en de tweede foto doet het niet bij mij…

Rudy is echt mijn absolute favoriet! Ik vind hem duizend keer leuker dan Nathan (ook al is dat een onpopulaire mening)! En Abbey lijkt mij ook een heel interessante personage.

Mijn pa kijkt het! echt een kneusje

Ik vond het ZO jammer dar Robert Sheehan eruit ging, daarna vond ik het ook niet meer zo geweldig als daarvoor :frowning_face:

asdfghjkl soms word ik gewoon emo als ik er aan denk dat nathan er niet meer bij zit hahaha :frowning_face:

Sinds Nathan eruit is gegaan kijk ik het niet meer vond het niet meer zo heel grappig.
Curtis is nu de enigste ‘‘misfit’’ die nog over is van seizoen 1

Sinds dit seizoen kijk ik niet meer. Vind de cast erg achteruit gegaan en vond het al minder leuk toen Nathan er uit was, vind Rudy maar irritant en te overdreven.

Jaa! Ik heb het nieuwe seizoen nog niet gezien, maar ik vind het super tegenvallen dat alle oude Misfits behalve Curtis weg zijn. :confused:

Tijd om dit topic wat leven in te blazen want ik ben nu bij aflevering 3 van seizoen 1… : D

Fantastisch programma, tot en met seizoen 2. Ik heb aflevering 1 van seizoen 3 nog gekeken maar zonder Nathan vond ik er niks meer aan.