Misbruikt door een oude man.

Hallo,

Ik ben een meisje van 17 jaar en zit nu op het MBO… Ik ben de laatste tijd heel erg onzeker over mijzelf, ik heb het gevoel dat ik veranderd ben als persoon sinds ik iets verschrikkelijks heb mee gemaakt. Ik wou er eigenlijk nooit over praten met andere mensen maar ik werd er telkens wel mee geconfronteerd en dan voelde ik me weer een paar dagen erg verdrietig en eenzaam.

Ik ben toen ik 12 jaar oud was misbruikt door een man, hij heeft overal aan me gezeten en ben verkracht door hem. Het was echt verschrikkelijk!! Ik kon schreeuwen om hulp maar de mensen die keken niet naar mij om. Ik voelde me zo alleen, ik wist niet wat ik moest doen. Deze man heeft later mij 1,5 jaar lang bedreigt. Ik ben hem vaak tegen gekomen als ik buiten was en hij heeft me zelfs 2 keer mijn keel proberen open te snijden…

Ik heb hier al meerdere keren therapie voor gehad maar niks heeft mij nog geholpen, toen ik 12 jaar was, was ik een heel ander persoon als nu. Ik was altijd erg vrolijk en kon het met iedereen goed vinden. Nu heb ik nog wel veel vriendinnen maar ik ben snel boos wat nergens voor nodig is. Ik ben ook erg onzeker over mijzelf en durf het eigenlijk niet om een vaste relatie te hebben met een jongen. Een vriendin van mij zegt altijd dat ik het verleden moet los laten en verder moet gaan met mijn leven en een keer een relatie moet beginnen, maar ik kan het niet!! Ik weet niet hoe ik mij moet gedragen bij een jongen die ik leuk vind en ik vertrouw ook niet snel een jongen.

Ik wou mijn verhaal graag even kwijt en ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven…

Liefs,
mij.

Sorry maar ik kan hier gewoon niet serieus op reageren want ik vind dat hier een luchtje aan zit. Zie dit maar als een up als je wel serieus bent.

wat verschrikkelijk om mee te maken! weet je omgeving het nu wel? (naast je vriendinnen)
ikzelf heb hier geen ervaring mee maar het is wel het beste om door te gaan met het leven, al kan dat wel tijd nemen.
je moet je vooral niet gedwongen voelen om een relatie te nemen, je bent ook nog maar zeventien, dus je hebt nog tijd genoeg.
het belangrijkste is dat je je over die nare tijd heen kan zetten

weet je hoe die man er uit ziet zo ja
BEL ALSJEBLIEFT METEEN DE POLITIE!
niks het verleden loslaten herinner wat hij jou heeft aangedaan en ligt hiermee de politie meteen in!
heel veel sterkte verder x

Dit heeft mij zoveel moeite gekost om het hier neer te zetten… ik zat een uur lang te kijken naar de knop ‘verzenden’ Waarom zou ik dit verzinnen?

ik heb zelf ook zoiets meegemaakt daarom reageer ik zo

Wie was ‘‘deze man’’ dan?

De politie is diezelfde dag nog bij mij thuis gekomen en heeft er alles volgens hun eraan gedaan om die man te vinden maar na een jaar hebben ze het opgegeven…

Je bent daarna nog 1.5 jaar lang bedreigd. Waarom zou de politie het hebben opgegeven als je nog 'n half jaar langer bedreigd wordt.

Ja precies…

Maar je bent hem toch nog vaak tegen gekomen?

En wie was die man dan? Zomaar een random man midden op de dag? En waarover heeft die je bedreigd dan, kende je hem?

Maar jij bent die man nog wel heel vaak tegengekomen zeg je…?
Als dit echt is, vind ik het echt heel erg voor je hoor! Begrijp dat niet verkeerd. Maar we hebben hier de laatste tijd te veel nep-verhalen gehad.

Omdat ze niks hebben kunnen vinden en dachten soms dat ik dingen verzon en het voor me zag maar niet zo was volgens hun

Het verhaal klopt niet meer. Ze heeft niet goed nagedacht.

De politie heeft 't na een jaar lang opgegeven → Ze werd nog anderhalf jaar lang bedreigd
Midden op de dag deed die man dat? Niemand deed wat? Bullshit. Als mensen te belazerd zijn om in te grijpen, belt een groot gedeelte 112.

Wat bedoel je met ‘‘Ik kon schreeuwen om hulp maar de mensen die keken niet naar mij om.’’

Wanneer schreeuwde je om hulp en hoe? Op het moment dat je misbruikt werkt of toen je daadwerkelijk om hulp kwam vragen. En wie zijn ‘‘de mensen’’?

Hoe heeft die je bedreigd dan, over het internet? Dan hadden ze hem toch zo kunnen vinden.
Alsof de politie tegen je gaat zeggen dat je het ‘voor je ziet’ als je bij hun komt met een serieuze bedreiging van een man die je daarvoor heeft misbruikt