Misbruikt door broer

Even mijn hart luchten…

Toen ik (waarschijnlijk) iets van 7 jaar oud was logeerde ik wel eens met een of beide van mijn halfbroers bij mijn oma. Die zijn nu allebei 21. Een van mijn broers heeft mij sexueel misbruikt… ik herrinner me bijna niks maar de laatste weken begint het op te doemen. Ik moest dan met mijn benen wijd op bed gaan liggen en dan trok hij mijn vagina helemaal wijd. Dat deed ontzettend pijn en toen ik zei dat ik niet wou duwde hij me terug zodat ik wel moest. Hij zei dat ik me niet zo aan moest stellen. Volgens mij is hij er ook met zijn vingers naar binnen gegaan en heeft hij ook gebeft en volgensmij heeft hij zich toen ook nog in mijn bijzijn afgetrokken. Dit is denk ik 2 of 3 keer gebeurt… nu ben ik 14 en hij 21 en ik heb er nooit last van gehad maar de laatste weken begin ik het me te herinneren😔wat moet ik in godsnaam doen!? Ik durf het niet tegen mijn vader of moeder te zeggen😭

lijkt mij niet meer dan logisch dat je dit met je ouders bespreekt.

Praat met een vertrouwenspersoon op school. Ik snap dat de stap om het met je ouders te bespreken heel groot is, dus misschien kan hij/zij jou hiermee helpen.

Wat een ontzettend nare situatie!
Ga in je hoofd eens na met wie je hier het liefst over wil praten. Dit hoeven niet per se je ouders te zijn als je dit lastig vindt. Misschien voel je je wel veiliger bij je mentor, of bij een goede vriendin. Het is wel heel belangrijk om echt iemand op te zoeken. Dit is een probleem waar je niet alleen mee wil zitten.
Ik wens je sterkte :sob::muscle:

Wat vreselijk rot voor je :sob::muscle: Toch is het belangrijk om er met iemand over te praten om er beter mee leren omgaan (ik ben zelf ook misbruikt geweest)