mis mijn ex😩

Hoii,
Ik zit ergens mee, ik heb een ex het is uit gegaan omdat hij regelmatig ging blowen en pilletjes gebruikte op festivals enzo, eerst was ik hier oprecht op tegen ik heb hier toen met mijn ouders over gehad en hun wisten gelijk zat. Met zo’n jongen moet je niet gaan… Ik heb er toen heel lang over nagedacht maar heb het toen toch uitgemaakt, nu een jaar later appt mij me nog steeds dat hij op me wacht en me nog steeds terugwil. Hij beweert een half jaar geen ander meisje heeft aangeraakt, en als ik eerlijk ben zijn mijn gevoelens voor hem nooit weggegaan, en ik heb intussen 1 andere scharrel en nu 1 serieuze fix. Deze fix is een hele goede vriend van mijn ex… eerst was ik met hem aan het scharrelen enz maar ik dacht dat het niet zou werken, een paar weken later merkte ik gewoon dat ik nog heel veel aan hem dacht, dus ik hem hem nu een 2e kans gegeven. Mensen vonden het raar dat ik opeens wel weer met hem wou, ik werd slet genoemd… maar gister was ik op een festival met mijn ex en die jongen waar ik nu een beetje mee ben, ik merk zo erg dat ik aangetrokken ben tot mijn ex, dat ik de hele tijd bij hem wil zijn, de gevoelens zijn er nog steeds… Mijn nieuwe fix denkt nu dat we echt wat gaan krijgen maar ik weet nu niet wat ik moet doen… ik vind het kut om nu alweer mijn nieuwe fix af te wijzen en ben super bang voor reacties.:sweat:

Ja dat is inderdaad heel moeilijk. Naar wie gaat je hart het meest? Bij wie voel je zeker en ga je helemaal weg omdat je helemaal gek op hem bent.
Als je het echt niet weet dan blijf vrienden met hun allebei en kijk na een tijdje hoe het gaat, misschien weet je dan wie echt jouw boy is. En die jongen die wil wachten, dus niet zegt dat hij geen vrienden kan zijn, die geeft echt om je.
Vind het ook heel erg raar en echt niet oke hoe de mensen over dit allemaal opmerkingen geven, let daar niet op want het slaat helemaal nergens op.

Je ex is niet voor niets je ex, is hij nu gestopt met drugs of doet hij dat nog steeds? Wil je opnieuw daarmee geconfronteerd worden?
Als je hem serieus terug wilt, zou ik er een keertje rustig met hem over praten. Hoe ziet hij het voor zich en hoe zie jij het voor je.
Voordat je misschien een overhaaste beslissing maakt (ik wil niet zeggen dat je dat doet, maar voordat je ergens spijt van krijgt), zou ik gewoon even rustig met allebei praten en goed nadenken voor jezelf hoe je het voor je ziet met allebei die jongens. Maak desnoods een lijstje over beide jongens met plus- en minpunten. Zo zie je al snel hoe je zelf denkt over hen. :slightly_smiling_face:

Merk je dit alleen als je bij je ex in de buurt bent zoals op dat festival? Of mis je m ook in het dagelijks leven?

Als je namelijk nog lang niet over hem heen bent zou ik ten eerste je ‘‘fix’’ vertellen dat je nog niet toe bent aan een nieuwe relatie, want dat gaan dan sws niet werken. Daarna kun je verder kijken of t miss nog iets kan worden tussne jou en je ex.

Vind het oneerlijk om je fix zo aan het lijntje te houden. Hem eerlijk zeggen dat je nog duidelijk niet klaar bent voor een nieuwe relatie en het dan al dan niet opnieuw proberen met je ex.

Die fix sowieso laten vallen want je bent er niet klaar voor. En met je ex erover praten. Wil hij niet stoppen/minderen? En is het echt zo erg?