Mis ik hem? Hulp nodig!

Een paar maanden geleden onmoette ik een jongen, al snel spraken we veel af en kort daarna kregen we verkering. Opeens dacht ik dat ik hem niet meer leuk vond ofzo en ik maakte het uit. Diezelfde dag nog besefte ik wat ik had gedaan en ik miste hem heel erg. Hij zei dat hij me nog wel terug wilde alleen dat hij dan wel eerst wilde afspreken om te praten enzo. Ik stemde daarmee in en opeens wilde ik niet meer en zei dat ik het erg druk heb deze tijd en dat het wss geen zin meer heeft tussen ons… Nu heeft hij een nieuwe vriendin en toen mijn vriendinnen vroegen of ik jaloers was zei ik “nee natuurlijk niet! Ik ben immers degene die het uit heeft gemaakt!” Maar eigenlijk denk ik dat ik wel jaloers ben en dat ik hem wel mis…

Ik wil niet stoken ofzo tussen hen twee dus ik weet niet of het handig is om het tegen hem te zeggen… En kan het zijn dat ik het heb uitgemaakt omdat ik een soort van bang ben ofzo? Ik heb nog nooit een echt vriendje gehad en dit was de eerste keer… Deze keer heb ik nu ook al verpest… Iemand advies??

Heeft de jongen al lang een nieuwe vriendin? Of is dit pas net?
Het is heel normaal dat je jaloers bent wanneer je ex een nieuwe vriendin heeft, wat zij hebben, hoorden jullie te hebben. Maar weet je zeker dat het je om de jongen zelf gaat en niet om ‘het vriendje te hebben’ als je begrijpt wat ik bedoel? Ik zou eerst nog even afwachten of je de jongen leuk blijft vinden, het is immers wat raar als je meteen met hem gaat praten wanneer hij een nieuwe vriendin heeft. Maar als het al lang speelt en je bent er 100% zeker van, zou ik je niet laten tegenhouden. Wat heb je immers te verliezen? Wie weet mist hij jou ook…

Hij heeft geloof ik 5 dagen ofzo een nieuwe vriendin… Niet zo lang dus… Maar waarom zou hij met haar nemen als hij mij mist…?

ik denk dat je wel verliefd bent, maar bang bent voor het idee aan een relatie en je dan terugtrekt. het stomme is dat hij misschien klaar met jou is geweest omdat je zo raar deed en toen een heel leuk meisje is tegengekomen… ik zou alleen als je het heel zeker weet dat je verliefd bent met hem praten en anders op zoek gaan naar een andere jongen en het gewoon opnieuw proberen

ik zou deze jongen vergeten. hij heeft je al een soort van tweede kans aangeboden en dat heb jij toen laten gaan. nu heeft hij een nieuwe vriendin dus het is nu eigenlijk te laat. ik zou daar niet tussen komen! hij is waarschijnlijk gewoon verder gegaan. het enige wat je kan doen is afwachten of zijn nieuwe relatie stand houdt. mocht het uit gaan dan kan je hem misschien vragen om wat te gaan doen samen.