Een paar maanden geleden onmoette ik een jongen, al snel spraken we veel af en kort daarna kregen we verkering. Opeens dacht ik dat ik hem niet meer leuk vond ofzo en ik maakte het uit. Diezelfde dag nog besefte ik wat ik had gedaan en ik miste hem heel erg. Hij zei dat hij me nog wel terug wilde alleen dat hij dan wel eerst wilde afspreken om te praten enzo. Ik stemde daarmee in en opeens wilde ik niet meer en zei dat ik het erg druk heb deze tijd en dat het wss geen zin meer heeft tussen ons… Nu heeft hij een nieuwe vriendin en toen mijn vriendinnen vroegen of ik jaloers was zei ik “nee natuurlijk niet! Ik ben immers degene die het uit heeft gemaakt!” Maar eigenlijk denk ik dat ik wel jaloers ben en dat ik hem wel mis…
Ik wil niet stoken ofzo tussen hen twee dus ik weet niet of het handig is om het tegen hem te zeggen… En kan het zijn dat ik het heb uitgemaakt omdat ik een soort van bang ben ofzo? Ik heb nog nooit een echt vriendje gehad en dit was de eerste keer… Deze keer heb ik nu ook al verpest… Iemand advies??