mis hem + kan hem niet vergeten .. wat denken julie

@excuus om hem te smsen , ja het was te lang xD

wat denken jullie van dit verhaal en hoe moet ik hem vergeten ??

ik en hem zitten dus samen in de klas en in het beging heb ik nooit met hem gepraat en opeens wel, ik had toen zijn nummer maar smsen deden we toen niet
maar toen moesten voor nederlands voor een boekbespreking een stukje uit een boek verfilmen en ik zat bij hem in het groepje ,hij vroeg of ik bij hem wou in het groepje
vanaf toen flirte we vaak en smsten we best vaak , toen we gingen filmen voor de film hadden we zo’n fun en ik moest met hem knuffelen dat wisten we allebei dus niet … het was zo genant want iedereen deed zo stom en lachte , ik vond het best leuk enz na het filmen heeft hij me naar huis gebracht en we waren vanaf toen echt ELKE dag aan het smsen en constant aan het flirten , ik was toen echt op hem verliefd , mijn vriendin van school zei dat hij altijd naar me keek tijdens de pauze
op een moment wou hij ‘‘truth or dare’’ spelen via sms … het begong gewoon met spring in het zwembad, doe dit doe dat … en toen kwam zijn vraag ‘’ Ben je verliefd ? ‘’ ,op wie ,…
ik zei dat ik dat niet ging vertellen ( want het was hem!) hij zei dat hij verliefd was op een meisje van onze school , zit ook in het 2de en in haar naam zit een S en een A … mijn naam is SAm … !!!
ik en men vriendin waren overtuigd dat hij op mij was en tijdens de les flirte we constant ik heb dan een paar letters van zijn naam gezegd ( op wie ik verliefd was ) maar er waren meer jongens met die letters.
nou op een moment waren 2 vriendinnen over hem bezig tijdens de les , ik kwam erbij zitten en ze zeiden dat ze denken dat hij op die vriendin , Anais .
waarom vroeg ik ,

• hij flirt constant met me en hij lacht altijd … dit dat …
    en ja er zit ook een A en een S in haar naam …
    het viel me op dat hij flirt met mij maar ook met haar
    oh god … ik heb dan alles tege haar verteld ( behalve dat ik op hem bent ofc. )
    ik moest er dan achter komen op wie hij was van anais … okee
    ik was dan met hem aan het smsen en hij wou het maar niet zegen wie het was… ik vroeg het dan gewoon …
    -Ben je op Anais ?
    ° nee !! waarom denk je dat ?
  • wel er zit een s en een a in en jullie flirten constant tijdens de les enz
    ° ja maar jij ook met mij
  • jij ook met mij eh
    ° ja ik met u en jij met mij
    -zou je willen ja
    ° ja maar het is ook zo !

:grinning: :grinning: :grinning:
en toch kan het haar nog zijn … mis loog hij omdat hij wist dat ik het zou vertellen ?
ik vond dat ze op school nog steeds vaak flirte met elkaar maarja
toen hoorde ik dat A. op hem was ( A. is een super mooi , populair meisje met een A en een S in haar naam… )
ik zag ze ooit naast elkaar zitten tijdens de les enz dus ik dacht direct vna jha … ik kan het wel vergeten zeker ?
maar hij zei dat het A. niet was…

toen op mijn verjaardag wou een andere jongen uit mijn klas mij vast pakke en 3 kussen geven voor de fun en ik duwde hem weg van nee laat maar , maar om te lachen en hij stond toen achter mij en pakte me vast en zei : " alleen ik mag da! "
en ik lachte er maar mee…
s’avonds stuurde hij " nog een gelukkige verjaardag eh ‘’ en toen smsten we weer heel de avond
hij zei toen nog " omdat je jarig bent mag je alles vragen en ik antwoord eerlijk "
dus ik vroeg meteen wie is dat meisje met die A en die S
° ja!! nee dat ga ik niet vertellen , alleen ja of nee vragen
ik was heel de tijd bezig maar het is mijn Bday , ik zal niets vertellen , je bent een watje enz
hij zei dan ik zal een tip geven ze is klein ,en effe later zei hij dat ze schattig is…
ik ben best klein maar anais ook …
mis vind hij me schattig I don’t know , mijn vriendin zei nog dat ik het echt ben maar ik durfde echt niets te zeggen , waar ik nu spijt vna heb .

maar dan… er is een meisje op school die ik niet kan uitstaan!
ik ga haar effe S. noemen , ik heb al 2 jaar lang ruzie met haar , ik heb al gevochten met haar en ik haat haar echt zo veel!
en… er zit een S en een A in haar naam , ze is klein , de kleinste van de school zelf en ik vind ze niet schattig hoor maarja
we hadden geen ruzie meer en ik ging met haar om ( terwijl ik haar zo hard haatte)
ik heb het nog tegen hem gezegd en hij zei dat hi haar best tof vond , tot een vriendin van mij ook ruzie had met S. en ik kwam voor haar op … jha toen had ik ook ruzie met haar , ze schelde me uit via smartschool (een website van onze school )
ik had het ervoor nog gevraagd of zij het was en hij zei nee toen…
een paar dagen later was ik met een vriendin bij me thuis en ik was zo helemaal exited want ik was met hem aan het smsen ,toen was ik effe weg en toen zat mijn vriendin naar hem te smsen en te vragen of hij me leuk vond en zo… hij zei nee
er zit trouwens nog een N in ( in S. haar naam zit een N ), ze zei ook dat ik mis wel op hem ben… ik was zo kwaad op haar maar ze had goede bedoelingen jha…

de laatste les , mochten we praten enz , hij zat achter mij en anais.
ik zat heel de tijd met hem penne uit de raam te gooien en we gooide heel de tijd papiertjes naar elkaar , ik was met anais stiekem chips aan het eten todat G. een jonge het afpakte om te spelen en hij liep ermee weg , ik liep er achter en we waren op de gang , hij kwam ook op de gang en toen werd de chips afgepakt xD
later
ik kreeg een bericht van S. ( die trut) dat ik niet moest roddelen over haar tege hem
ik vroeg dan aan hem waarom hij het had verteld enz en hij zei toen gewoon dat ze bezig waren over mensen met wie ze omgaan en hij zei dan en Sam ?
ze zei nee ieuw niet met die …
hij zei :julie mogen elkaar precies niet eh
en toen zei hij :datik heb gezegd dat ik haar niet kan uitstaan
toen ging het smsen zo verder :
(ik) - wa zei ze nog allemaal ?
° ja dat ga ik niet vertellen eh

• aub zeg da ik ga da niet vertellen ofso zoals zij deed
    ° maar nee , en ze moest dat niet geheimhouden !
  • maar aub
    ° waarom zou ik ?
    -omdat je lief bent ? :stuck_out_tongue:
    ° weet ik :grinning:
  • : (
    ° :stuck_out_tongue:
    -of je betn op S. natuurlijk!!! !
    ° sam <3 !!! J , mis K , of G , … (jongensnamen ) beter kan je niet krijgen eh en seina is niet zo erg !! miss een beetje
    ik moest gewoon bijna huilen … ik haatte haar nu zo erg!
  • oh fy ! en je hebt gelogen je bent wel op S … haha
    NU KOMT HET …
    ° nope
    -wa nope ?
    °nope nope nope :-v :-v
  • ma wa nope ? ik snap hem niet
    °ney nope ney ney zo fout!
    -wa fout ?
    ° [+^[?
    -…
    °gy zyt echt veel te …
    -ma wbj ?
    °maak de zin zelf maar af je bent echt … !!!
    -maak gy u zin maar af
    ° leuk!! ik vind u leuk !
    ° doe gy maar
    ( ik weer ) -vind gy mij leuk ? :stuck_out_tongue:
    °wrm denkt ge da ?
    -omda je da stuurde ??!!!
    °das niet !
    -… jaa toch wel
    °laat maar het was helena
    ik stuurde effe niet terug en hij stuurde
    ° snel smsen is niet echt jouw ding eh !
    -helena ?
    °een vriendin van me maar hoe zit het nou met die vriendin dat naar me stuurde dat je op mij bent ?
    -ja ik weet niet wat haar prob is hoor , maar wrm smst die helena met je gsm naar mij dan ?
    ° ik was naar de wc , was je in shock van dat bericht ? x
    -kweet het ni miss een beetje
  • hoe zit het nu met S.?
    6 min later stuurde ik maar ik moet weg bye !

oke nu wist ik het echt niet meer…
toen hadden we examens en we waren om 10 na 10 al klaar dus mochten we weg , ik had dagen niet met hem gepraat gewoon effe dat het slecht was bij mij en ik waarschijnlijk ga buizen en hij zei bij mij niet dat was best makelijk maar meer niet …

de laatste dag van examen…
ik had afgesproken met een vriendin om naar de film te gaan en ik was zo heel de tijd bezig van : ik hoop dat hij hier is , ik voel het gewoon , we gaan hem zien … dan kan ik zo naast hem zitten haha xD
ik weet niet wrm maar ik zat al zo te denken in mijn hoofd om naast hem ze zitten enz
we gingen tickets kopen en wouden normaal snowwhite and the huntsman gaan zien maar mijn vriendin zei nog van als hij komt gaat hij meer een jongensfilm zien dus we kochten tickets voor 21 jumpstreet .
later was met die vriendin aan het zitten op de trappen buiten cinema/ bios , en ik was net over hem bezig en opeens hoor ik achter me ene jongen roepen : GHJAAAAAAAAAAJJJ en ik zei zo omg ik hoor hem en hij staat opeens met zo’n 6 vriende van school naats ons … ze zaten ons een beetje te pesten en uit te lachen mijn vriendin zat terug te doen maar ik was helemaal stil gevallen , ik kon gewoon niets zegen en dacht dat hij alles had gehoord … toen ze weg waren was ik met me vriendin een beetje aan het rondwandelen om hun te zoeken en opeens stond een vriend van hem achter me begong aan me tas te trekken om gewoon te spelen en hij zelf was daarna ook mee aan het trekken enz toen zeiden ze dat ze effe weg moesten en ze vroegen welke film we ging kijken , "21 jumpstreet "
'oh die wouden we ook eerst gaan kijken maar daag eh ’
toen waren ik en me vriendin overal aan het kijken en we vonden ze niet dus we ginge maar naar binnen om nog wat snoep te kopenen ik zag hem bij de kassa staan , juist zo 5 sec later stond hij achte rme en porde hij me en hij vroeg of ik M. ( een vriend van hem had gezien) ik zei nee en vroeg welke film hij ging zien
‘‘wij gaan Snowwhite and the huntsman zien .’’
ik : :astonished: serieus ?
hij : haha jha
en we praatte nog wat , hij bleef maar in me ogen staren en ik in die van hem …
toen we naar onze zaal liepen kwamen er 2 jongens die bij hem in dat groepje zaten en ze zeiden dat de rest al in hun zaal was en ze waren van onze popcorn enz aan het eten … in de zaal stuurde hij nog ik zie je wel als de film gedaan is eh
maar ik zag hem niet meer want ik moest men bus halen
toen ik op de bus zat stuurde hij : " ik zag je aan de halte staan "

• aah ok
    ° en hoe was die film ?
  • best wel grappig eig en die van u ?
    ° da was een voze film xD
    ik wist niet wat ik terug moest sturen en me vriendin zei dat ik dit moest sturen , had het beter niet gedaan
  • julie hadde beter mee onze film gaan zien
    °miss maar ik ga weg bye x
    … ja dat was weer goed gedaan
    we smsten echt veel minder nu & ik wou hem niet smsen omdat ik dacht dat ik hem lastig viel ofzo
    hij stuurde dan weer :
    ° wat ga jij volgend jaar volgen ?
  • weet ik nog niet jij ?
    ° economie moderne talen
  • pff ik weet echt niet wat ik moet volgen volgend jaar
    ----- geen antwoord
  • en wie gaat dat nog allemaal doen ?
    ° … en … en … en …
  • aah ok
    een dag later
    ° nog een goede vakantie eh!
    -ja jij ook eh
    de laatste dag gingen we naar bobbejaanland ( een pretpark )
    we moesten in groepjes rondlopen en ik had hem heel de dag niet gezien , toen we terug keerde naar de bus moesten we klas per klas verzamelen en wij stonde dan met onze klas met muziek op en iedereen had eten en chips enz hij at mijn chips op en gaf mij een paar jelly beans , toen gooide hij chips naar anais om haar te pesten en ze gooide terug naar elkaar …
    hij zei tegen mij dat ik een hand vol moest pakken van zijn snoepjes en hij ging bij zijn vrienden uit een andere klas staan
    op de bus smste ik
  • en hoe was bobbejaanland ?
    ° tof
    ok , dat was best kortaf
    een paar dagen later vroeg ik
  • ben je je rapport al gaan halen ?
    ° ja met S. (die trut) en R. ( een vriend van hem )
    ° S. en R. moeten weg :frowning_face:
    -en gy ? ben je er door ? dat van seina vind ik niet erg hoor
    °aw fck you , chloe moet ook al weg :frowning_face:
  • oei maar nu effe over u ? !
    ° 2 buize , maar de rest is 50 - 60 en frans is 82 !
  • amai , ik ga nu , ik ben zo zenuwachtig ik durf niet xD
    °succes
    effe later
    -shitt , een B-attest
    ° welke school ?
    -weet ik nog niet
    ° was da al ?
    -wa ?
    ° wie nog met een B ?
  • ja G , B , G ,A,C c…
    hij antwrde niet dus ik dan maar - en ook nog G
    ° jay
    -vind je die niet tof ofwa ?
    ----- geen antw

een paar dagen later ben ik snowwhite gaan zien en ik stuurde dat hij gelijk had , die film was miss een beetje overdreven en voos
en ---------------- geen antw

ja nu ga ik hem zeker niet smsen ook al wou ik zo graag
en toen kreeg ik een sms van hem
heb je de nmr van C ?
(mijn gsm lag boven dus ik antwoorde niet )
en dan stuurde hij laat maar
ik : oww sorry en nee
en weer een paar dagen later stuurde hij
heb je de nmr van M. omdat … blabla – > hij had haar tas gevonden dit , dat…
ik zei nee srry

weer een paar dagen later stuurde ik hey alles goed ?
en geen antwoord
dat was dus het laatste

ik ga nu wel naar een school vlak bij mijn oude school dus ik kan hem nog steeds zien

ik mis hem echt erg & ik wil hem vergeten maar het lukt niet

ik probeer hem zo al weken te vergeten omdat hij me niet leuk vind ( denk ik ) en ik ga naar een andere school maar ik zie echt overal van die stomme dingen!!!

hij speelt tennis , opeens overal tennis en ik moet dan aan hem denken , ik was overlaatst gewoon wat aan het zappen op tv en er is een programma waar een meisje inkomt met mijn naam en een jongen met zijn naam …
er was overlaatst een programma op tv waar bijna hetzelfde gebeurde als bij hem en mij , als ik op facebook kom zie ik allemaal van die foto’s en statussen waarin staat :

• if he doesn’t text you first you should ,
    -missing someone & no text from them = worst feeling
    -soms mis je zo hard iemand, maar moet je beseffen dat je voort moet gaan…
    -why can 't you see I love you??

ik word er gewoon depri van weetje

wajoooo… ik zal het proberen…

okay ik heb alles gelezen, en sommige dingen snap ik eigenlijk niet zo goed, maar ik begrijp volgens mij in grote lijnen wel wat er aan de hand is denk is?
Maar heeft hij nou nu een vriendin of niet?
Want dat begrijp ik niet helemaal

van je verhaal snap ik eerlijk gezegd echt niks, behalve dat hij jou niet ziet zitten. ik zou hem maar gewoon vergeten door veel leuke dingen te doen met vriendinnen en veeeeel afleiding in te plannen. en ga eens jongens kijken met vriendinnen en een praatje met ze maken etc. of dates voor elkaar regelen.

Dit is echt het langste verhaal ooit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oke teveel tekst voor mij :’)

Sorry ik heb je verhaal niet helemaal gelezen… Dus dit is niet echt een advies ofzo
Maar ik vind het zoo leuk :grinning: Hoe je schrijft en vertelt en denkt.
4 jaar geleden dacht ik precies het zelfde :slightly_smiling_face:
Ook het raden op wie iemand dan verlieft is enzo!!
Vind hij me wel leuk, of niet leuk. En dan uiteindelijk alleen vage antwoorden krijgen :stuck_out_tongue:
Ga lekker flirten, jongens leuk vinden! Vanzelf komt alles goed, Geniet ervan :slightly_smiling_face:

Dat heet gewoon liefdes verdriet… dat heeft tijd nodig… zoek geen contact meer…

sorry als ik een reactie heb getypt die nergens op slaat. ik heb aleen je titel gelezen:) en niet je hele verhaal.