(Mirena) spiraal

okee, bedankt voor de reacties! ik heb namelijk een collega waarbij het spiraaltje verdwenen was zonder dat zij het door heeft gehad…ik dacht miss hebben jullie hier ervaring mee en kan ik hier wat mee…ik ga maar een aspraak maken bij mijn huisarts…en hoop dat het niet teveel gedoe is, vind het wel vreemd…eerst waren ze duidelijk te voelen…nu niets meer…

Ga naar de huisarts.

Mijn vriendin had een spiraaltje en die bleek dus een half jaar scheef te hebben gezeten of wat dan ook! :s Anyway, het werkte niet.

@ leChatNoir, en toen en toen, zwanger, kindjes, klaar?
vriendinnetje van mij neemt dr dus ‘binnenkort’ ook eentje, maar mij lijkt t niks…

HUISARTS en anders gynaecoloog die kan je ook helpen;) maar daarvoor hoef je niet helemaal moeilijk te gaan doen, dus gewoon huisarts;)

Dokter.

Kan zoiets uberhaupt verdwijnen? Opgeslokt worden door je baarmoeder ofzo? Ik zou in ieder geval ook naar de huisarts gaan, die heeft er nog het meest verstand van.

[b][message=4490983,noline]Kreukelwoord schreef op 28 December 2009 @ 17:37[/message]:[/b] [...]

Sorry, maar wat doe jíj bij beauty

HAHAHAHAHAHA BURN! :zipper_mouth_face:

ontopic: waar moet die heen zijn dan?

Ofwel zijn de draadjes gewoon naar binnen gegaan, ofwel ben je hem echt kwijt (ja dit kan ook zonder dat je het merkt), ofwel is het spiraal verplaatst bv in de wand van je baarmoeder ingegroeid.
De enige manier om er achter te komen is naar een arts gaan: mss vindt die de draadjes wel en anders kan je best een echo laten maken waarop je het spiraal kan zien zitten (als het een Mirenaspiraal is zie je hem niet zo goed op echo, dan kan je een radiografie laten maken).

Hoe groot is zo’n spiraaltje eigenlijk? :B

Elril, jij gebruikt wel heel vaak ofwel, ofniet dan?

HAHAHA ik zie het nu pas! Ja, je hebt gelijk (mss toch maar even die post editen)

http://info.k4health.org/pr/m19/pg14.jpg

zoiets ongeveer

Nee niet eens, terwijl ze het dus een half jaar lang zonder iets heeft gedaan, maarja.

ècht langsgaan bij je gynaecoloog!

wow geluk/ impotentie gehad dan. Dat lijkt me echt hel; erachter komen dat je voorbehoedsmiddel niet werkte zolaat dat je niet eens abortus zou kunnen overwegen

Oh okee, haha ik dacht echt dat ie een stuk groter was :grinning_face_with_smiling_eyes:

hee ik heb een vraag ik kan door een bloed afwijking niet aan de pil dus moet ik misschien een spiraaltje maar ik hoordendat er 2 verschillende zijn en dat je maagd moet zijn om het te plaatsen (heb ik van een arts gehoord).heeft iemand er een en wat zijn de voor en na delen,doet het pijn?
ik zou het dan pas op mn 17e mogen (ben nu 16)en als het zo is dat je maagd moet zijn je moet zoiso nog wel condoom gebruiken maar me vriend en ik hadden het er over om te doen dus word lastig

Moet je daar maagd voor zijn? Nee toch?

Ik heb echt geen idee, denk dat een voordeel is dat je niet elke dag iets moet innemen ten opzichte van de pil.
Nadeel is dat het moet worden ingebracht…