Mirena spiraal

Hoi meiden,
Vandaag eindelijk mn spiraal laten zetten, tijdens mijn menstruatie ofc.
Nu ben ik dus nog midden in mn menstruatie met spiraal erin, en wilde dus checken of hij goed zat, ik heb echt tot het diepst lopen voelen of ik touwtjes kon voelen… niet dus… iemand die het herkenbaar voorkomt? Ik heb nog wel lichte krampjes na vanochtend… teken dat hij nog zit? Of dat niet? Ik ben er nu licht in paniek over …

Zolang je niets hards voelt is alles goed. En anders zal je weer naar de huisarts moeten om het te laten checken. Wij kunnen dat niet zeggen aan de hand van hoe het voor je voelt. Sowieso wordt moet je over 6 weken weer voor controle komen (normaal gesproken wel na het zetten).

Ze adviseren om ná je menstruatie te checken of hij er nog zit, niet tijdens. Weet eigenlijk niet precies waarom.

Maar geen paniek, ik was toen voor controle geweest en de huisarts voelde hem niet zitten (ik voelde hem ook al niet meer). Dus ik moest toen een echo dingetje en toen bleek dat hij perfect zat. En nu kan ik hem ook soms voelen en soms niet. Voel na je menstruatie nog eens. :slightly_smiling_face:

ik moest na 6 weken een echo, ik voelde hem verder ook niet zitten

[b]Wil je verder praten over dit onderwerp? Dan kun je terecht in het volgende topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/het-algemene-anticonceptie-topic-420716.0.html

[/b]