Miranda Kerr Look-A-Like jurk

Hallo,

Ik denk dat iedereen wel het gevoel kent van verliefd worden op een kledingstuk.
Nu heb ik het ook te pakken. Daarom bij deze mijn vraag:
Weet iemand waar ik zo’n jurk kan vinden? Het liefst ook in die kleur.

http://sin.stb.s-msn.com/i/BF/CED5B1E953A02125CD5F2FCCE62.jpg

Alvast bedankt!

ik zoek topic? verder heb ik geen idee sorry.

Aaaaaah pretty! Ben ook benieuwd (:

gaaff!! ik heb hem wel ergens in ht kort gezien aleen dat was heeeeeeeeeeeeel lang geleden

Ik ben er alleen achtergekomen dat hij van Eva Brazzi is. (zie dit als een up)

Ja, ik ook :slightly_smiling_face:
Alleen kon ik echt nergens vinden waar dat merk te verkrijgen is of look-a-likes van dat merk.

Dit hoort eigenlijk in het ik zoek-topic. En ik wil je niet teleurstellen, maar zeer waarschijnlijk is dit een dure jurk. Van Eva Brazzi dus blijkbaar.

Eva Brazzi heeft een website! In het Italiaans…
Ik begrijp er niet zoveel van, jij misschien wel? Dit is de link: Eva Brazzi

Oke, ik kom niet zo vaak op het forum van Girlscene (of überhaupt een forum). Kan ik dit dan zelf verplaatsen naar dat topic?

Dat het een dure jurk is had ik ook verwacht, daarom vraag ik ook of mensen toevallig een look-a-like weten :slightly_smiling_face:

Dankjewel. Ik heb deze site ook al eerder bekeken, maar begreep er ook maar weinig van. Ook was het zo dat als ik op een woord klikte, er geen actie uit voortkwam, maar dat je alleen de zee als achtergrond zag. Dus ik denk niet echt dat het een online shop is.

Nee, je moet een nieuwe reactie plaatsen in dat topic. Het staat trouwens onder het board ‘verkoop’ en als je het dan nog niet kan vinden kan je het altijd googelen onder ‘girlscene ik zoek’ o.i.d.
Om dit topic te laten verwijderen of sluiten heb je een mod nodig, die kan je noten of een gastenboekbericht sturen. Moderators zijn onder andere Maaihoofd, HeartxCore, Pheadra en Pevensie.

gave jurk idd! maar zoals veel mensen zeggen, ik-zoektopic…

Ik zoek topci

Ik zoek topic.