Mint sigaretten om roken geheim te houden. etc.

Als je mintsigaretten rookt ruik je dan later nog minder ernaar dat je hebt gerookt? En wat voor andere manieren hebben jullie om het geheim te houden dat je rookt?
(En vertellen ga ik het niet doen. :3)

Nee.
Ik rookte buiten en was vaak ergens waar binnen werd gerookt.
Mijn moeder rookt, dus de geur van sigarettenrook kon net zo goed van haar zijn. Maar als bij jou niet het geval is (dat mensen in huis roken) zou het kunnen dat ze er sneller achterkomen…
En ja, eigenlijk gewoon niet aan beginnen, maar ja… ik heb het ook gedaan, dus ik ga niet hypocriet doen.

Lol ze komen er toch wel achter ook al ga je het ze niet vertellen. Geloof me :’) Nouja jij wilt roken dus moet je ook maar met de gevolgen ervan dealen zoals ouders.

Dat ruik je ook gewoon.
En stiekem roken is echt sneu.
Ik heb het zelf trouwens nooit geheim gehouden.

Nee, die mintsmaak proef je alleen, en je blijft stinken.

Beter vertel je ze het gewoon, is veel chiller! :slightly_smiling_face: want rooklucht is echt heel moeilijk weg te krijgen. Rook zelf ook, heb het een klein poosje geheim gedaan maar dat was echt 3 keer niks! En ookal worden je ouders boos, wat kunnen ze doen? Ze kunnen niet 24/7 controleren of je niet rookt! (En als ze zelf gerookt hebben dan is het natuurlijk al helemaal makkelijk :wink: )

Stiekem roken :’) Waar doe je het dan voor?

Stop er toch mee nu het nog kan. Hoe achterlijk ben je om daaraan te beginnen.

Ja, je moet toch gezien worden als je rookt omg …

In elk geval je niet voor verstoppen alsof je het ontkent :’)

Niet als je onwijs strenge ouders hebt. Wat ze kunnen doen? Me opsluiten in huis en alles van me afpakken.

niet dat ik rook btw. meer ALS ik zou roken

:’)

Ja, dat ruik je.
Ik heb het heel lang geheim weten te houden door daarna meteen mijn handen + polsen wassen, deo/parfum opspuiten en kauwgom.

hahahahahhaahhah lol

ruik je vast wel
ik rook al eeuwen alleen niet thuis en mn moeder zegt dr nooit wat van maar geen idee of ze nou denkt dat ik rook of niet
ik rook toen ik niet rookte namelijk ook al naar rook omdat ik met heel veel mensen omga die roken (alleen wel minder sterk natuurlijk)

Haha ja je hebt gelijk, anders ben ik niet stoer.

Maar serieus, mijn ouders mogen het niet weten want dan mag ik niet op vakantie naar Renesse dit jaar. En ik rook eigenlijk al best lang, 3 pakjes per maand ofzo, maar dan moet ik steeds een paar uur voordat ik naar huis ga niet meer roken omdat ik zo bang ben dat ze het ruiken.
Terwijl ik het juist ook lekker vind om ff de hond ofzo uit te laten, en dan een halfuur weg te wandelen en ondertussen lekker sigaretje te roken.