Minoren in Amsterdam

Hallo meiden,

Volgend jaar zal ik kunnen kiezen uit Grand Tour of exchange om ergens anders modules/minors te gaan volgen. De kans bestaat, wegens financiën, dat ik toch in Nederland zal moeten blijven.

Nu zoek ik dus een minor, het liefst in de buurt van Amsterdam die media/design gerelateerd is. Ik sta open voor heel veel dingen! Ik heb zelf wat opgezocht, maar het is toch lastiger omdat ik graag mijn minoren wel in het Engels wil volgen, gezien ik nu mijn gehele studie ook in het Engels volg, en mijn Nederlands behoorlijk achteruit gaat.

Weten jullie iets? Een leuke minor in het Engels?
Ik hoor het graag!

Bij voorbaat dank!

Ps. Zelf zit ik op Stenden in Leeuwarden waar ik liever niet het hele jaar aanwezig wil zijn, vandaar dat ik rond Amsterdam wil kijken.

Misschien staat hier wat tussen?
http://www.international.hva.nl/programmes/programmes/all_minors_in_english

Had ik inderdaad al gekeken, maar alle design gerelateerde minoren houden zich bezig met de fashion industrie, ik zit in de media & entertainment

^ Ja oke, ik zie wel iets met journalistiek en social media, maar dat is net weer niet wat ik zoek. Hoewel ik artikelen schrijven ook erg leuk, maar ik ben toch liever creatiever bezig, met vormgeving bijv. Of iets in de richting van muziek/TV industrie.