Minnetonka's of allstars

ALLSTARS

allstars hebben geen goeie prijs/kwaliteit verhouding (ze gaan snel kapot en zijn duur) en minnetonkas zijn lelijk xD (mening)

je kan ook naar schoenen kijken die geen rage zijn weetje…

all stars

duidelijk allstars!
ik vind minnetonka’s lelijke dingen.

ALLSTARS!

geen van beide. ga ergens op de grond liggen en tel hoeveel allstars en minnetonka’s je voorbij ziet komen:

te veel.

ik heb zelf afgesleten minnetonka’s , don’t ask why

Minnetonka’s (lage)

[i]not true.
ik heb mn all stars al best wel lang en het zijn de enige schoenen die in me leven nog nooit kapot zijn gegaan.

Ik zou voor All stars gaan en dan normale n__n[/i]

Allstars. Minntonka’s vind ik echt heel erg lelijk. En mijn allstars gaan helemaal niet snel kapot…?

ik vind all stars er zelfs leuker uitzien als ze een beetje afgetrapt zijn… dat hoort gewoon bij all stars

Okkéé dit is heel eruúg moeilijk,ik zou voor minnetonkas gaan maar allstars blijven tog leuk neem ze gwn lkr allebei jóh doe ik ook XD

HAHAH. Omg :’).

allstars! zitten heerlijk, goede kwaliteit, gaan niet uit de mode etc :slightly_smiling_face: maar neem geen rode ofzo… gewoon een standaard kleurtje, lage blauwe ofzo :slightly_smiling_face:

idd omg.

ontopic: ik zou dan toch voor de allstars gaan omdat dat beter te combineren is enzo.

Ok, volgens mij heeft ze allang al nieuwe schoenen gekocht. :’)

dan weet ik niet wat jij ermee doet, maar ik loop al 2 zomers op lage zwarte allstars en ze zijn nog steeds goed! (oke, de zijkant begint nu wel een beetje uit te scheuren en ze zijn vies, maar dat is meer dan logisch)

ik vind sommige minnetonka’s wel leuk… maar denk dat je beter voor allstars kunt gaan… over een tijdje is iedereen weer op die minnetonka’s uitgekeken xD

moeilijke keuze (’;
maar ik zou denk ik toch voor all stars gaan, want die kunnen altijd wel

Minnetonka’s!
Is veel leuker voor de winter :wink:!

Ik vind lage minnetonka’s mooi! maar allstars blijven gewoon altijd leuk, en minnetonka’s gaan toch wel weer weg.