minnetonka vraagjes

ik wil graag - echte - minnetonka’s, maar ik heb nog wat vragen ;

1. waar kan je ze kopen in amstelveen of haarlem?
  2. en waar op internet?
  3. sommige zeggen dat je ze bij de bijenkorf ook kunt kopen, maar als ik op de site kijk, zie ik ze niet… heb je ze echt bij de bk?
  4. hoe vallen ze? smal/breed? groot/klein?
  5. lopen ze plat?
    6. ik heb normaal maat 38/39, en ik heb brede voeten. is maat 39 wel groot genoeg?

deze wil ik ;

http://archivingfashion.files.wordpress.com/2008/12/minnetonka.jpg

oke dat was het.

als hier een speciale topic over was ; i’m sorry, maar niet gezien.

ik vind die dingen zo lelijk, maar ze zijn volgens mij wel bij de bijenkorf. =)

upppp ;$

up again

ik heb wel minnetonka’s gezien bij bijenkorf maar weet niet of je diet ook had

en vallen ze heeeeel klein?
of valt dat mee?

Geen idee, maar ze zijn wel heel mooi!

gewoon even googelen, dan krijg je een nederlandse distributie site, en die kan je vetellen waar je ze kan kopen! En om te passen natuurlijk. Je kan ook ze via minnetonka.co.uk (officiele site met heeeeeele goede service!!!) kopen en dan zijn ze sowieso goedkoper als in de winkel.
Maar je moet ze eerst passen, want niet bij iedereen zit het minnetonka model goed.

Succes ermee!

okee, dankjewel!

Ik heb maat 38/39 en smalle voeten. En de 39 zit bij mij goed… Dus ik zou ze wel eerst passen als ik jou was.

okee, het enige probleem is dat ze ze hier niet te koop hebben.
weet iemand waar ze in amstelveen of haarlem te koop zijn?

nee ik heb geen idee,
maar ik weet wel waar je echt originele uggs,minnetonka en nog veel meer kan krijgen.
www.springstreet.nl
x

is die site betrouwbaar?

ik heb vandaag die lage gekocht, en in die winkel hadden ze ook die hoge, bij de bijenkorf had ik ze niet gezien …

heel oud topic , maar welke uk size moet je hebben als je 39 hebt 8 ?

ik heb maat 39 hier, en uk size 8.5!

je moet heel erg oppassen bij minnetonka’s. ik heb zelft maat 39/40, en die schoenen lopen zo ontzettend uit, dat die 39 echt veelste groot zijn. dat is uiteindelijk zonde van je schoenen, dus als ik jou was zou ik 38 nemen.

pff oud topic