Minnetonka outfit

Hallo!
Ik heb al een kleine half jaar mijn minnetonka´s in de kast staan, en heb deze echt bijna nooit aangehad, omdat ik geen leuke kledingcombinaties wist.
Maar wat vinden jullie van deze combi:

http://i15.photobucket.co…kaoutfit.jpg?t=1274818971

-x-

ik vind het niet mooi.

Vestje/jasje eroverheen ofzo :’)

leeeuk! vestje eroverheen en klaar.

Ik vind het wel mooi! En dan met een bruin vestje eroverheen ofzo? Anders zwart. :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel leuk hoor. En minnetonka’s zijn juist heel goed te combineren. Ik van heb die lage minnetonka’s, ik draag ze met gewoon een spijkerbroek en dan een wit truitje en een zwart vestje of jasje eroverheen. Dat is dan gewoon simpel, maar met leuke accesoires erbij, bijv. goud, maakt het weer wat leuker x)
Ik vind de hoge minntonka’s eigenlijk meer voor de winter ;p

hihi ik krijg meteen zin om mn minnetonka’s aan te doen :’)
heb jij de originele? want bij mij is zegmaar, de achterkant helemaal lelijk geworden, heb jij dat ook?

Ja ik heb de originele! Ik heb ze echt maar een keer of vijf aangehad, dus heb nog niks gemerkt.

Ik vind het jurkje en de panty net iets té zegmaar voor bij de minnetonka’s, het staat wel leuk maar ik zou dan eerder voor een leuke lange witte bloes ofzo op de panty gaan! :slightly_smiling_face:
Ik heb ze indd ook, de lange & de korte, en de lange draag ik vaak alleen in de winter en de korte ook in de zomer (onder spijkerbroekje ofzo)

erg leuk =)

Ik vind het leuk staan!

Ik vind dat de outfit te veel in vlakken is verdeeld.

ik vind minnetonka’s nooit mooi, dus deze outfit dan ook niet.
bruin vestje er op?

Hubbahubba… Mag ik je minnetonka’s hebben? Ze zijn echt goddelijk.

Anywho; ik vind het zo niet helemaal niet leuk gecombineerd. Ik zou het zelf wat ‘losser’ maken allemaal… Los vestje, simpel shirtje, grove sjaal, armbandjes. Dat soort werk.

ik vind die lange minnetonkas niet leuk… dus je weet het antwoord al.

ja mag ik ze hebben $:

Met een lichte jeans/ wit shirtje?

Vind 't niet mooi, maar misschien is dat ook wel omdat ik die minnetonka’s niet leuk / mooi vindt.