Minimizer bh.

Yowww,

Als er al een dergelijk topic is (wat ik dus niet kon vinden) kan deze uiteraard weg. Zoals de titel verraadt, vroeg ik me af waar ik een betaalbare minimizer bh kan vinden? Ik weet wel een aantal webshops en winkels waar je ze kunt krijgen, maar ik vroeg me ook af of iemand hier een heeft gekocht die ‘goed’ is en de boel ook daadwerkelijk kleiner laat lijken.

Dus, suggesties?

Ik vind dit een beetje een twijfelgevalletje ‘ik zoek topic’.

Snap waarom je dat vindt, maar ik vraag me dus ook af of er mensen ‘ervaring’ ( :’) ) hebben met een specifieke bh. Indien het toch in het zoektopic moet, hoor ik het wel!

Ik wist niet eens dat dat bestond.

Uhu, daarom ook twijfelgevalletje.
Anyway, ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je niet helpen!

Ik weet dat hunkemoller ze verkoopt. Hunkemoller is niet goedkoop, maar ik vind het hele goede bh’s en je kunt er goed advies vragen!

nja ik had zo’n ding. maar aan mij heb je niets, want ik weet niet meer waarvan hij was & hoeveel hij kostte enzo. :'D
werkte opzich wel.

Ik denk wel dat ze lekker stevig zitten! Zo iets hebben sport-bh’s ook maar dat zoek je niet volgensmij!

Up!

Wist niet eens dat dit bestond! Ik las ook ‘maximizer’ dus dacht gelijk Primark, tot ik ‘kleiner laat lijken’ las haha. Toen dacht ik even huh?

Ik heb een minimizer van hunkemoller (met een actie gekocht) en een van de V&D (14,95 euro). Ze zitten fijn, maar of ze mijn borsten nou ook echt kleiner doen lijken? Ze maken je borsten juist plat en dat is in sommige topjes wel fijn.

Ik weet dat C&A ook één heeft gehad, volgens mij hebben ze deze nog steeds maar ik weet het niet zeker!