Minicruise naar Newcastle

Hi Girls,

Ik ben één van de 500 gelukkigen die een cruise heeft gewonnen via Zalando. Ik was hiersuper blij mee, omdat ik dus gratis naar newcastle kan.
Maar helaas heb ik geen tijd hiervoor en wil ik de cheque dus verkopen.
Hij is geldig tot en met 30 april 2013 en kan elke dag worden ingezet.
Het is voor 1 persoon, maar je kan een vriendin of vriend meenemen voor maar 88 euro.

Iemand interesse? Bied er maar op:).

Hier kun je kijken voor de reis. Vraag gerust verder!

Is het in bepaalde weekenden toevallig niet te gebruiken, of zit daar ook niks aan?
En is het gegarandeerd 88 euro voor die 2e persoon of kan dat ook hoger uit vallen?

Nee het mag elke dag worden ingezet! En dus ook elk weekend.
Het is gegarandeerd 88 euro, maar dit is exclusief maaltijden. En die persoon slaapt bij jou op de kamer, een extra kamer kost meer.

Helaas heb ik niemand gevonden die eventueel mee zou willen. Dus zie dit maar als een up.

Ah helaas! Iemand anders?:slightly_smiling_face:

Ik wil er het liefst 40 euro voor, maar je mag altijd lager bieden.

Het is een kleine 3 dagen. Je vertrekt om 5 uur/ half 6 's avonds dan vaar je de hele nacht, er is ook een nachtclub en bios op de boot aanwezig. De volgende ochtend kom je daar aan dan ben je de hele dag vrij in New Castle en kan je uiteraard ook op de boot blijven. En die avond vaar je weer terug en kom je 's ochtends terug rond 10/11 uur. Het schijnt de populairste winkelstad van Engeland te zijn. Het is echt een winkel trip:)

Oh ik heb die cruise ook gedaan vorig jaar, heel leuk! Succes met je verkoop (:

Dankje!:slight_smile:

up

:upside_down_face:

aw, hoe tof! jammer dat ik niet zou weten wanneer ik heen zou moeten … is het niet aan jouw naam verbonden trouwens?

Ook al? Lijkt wel of die cruise overal voorbijkomt. Wij kregen ook nog een kaart dat we gratis mochten en iemand meenemen vanaf 88 euro, van de rabobank geloof ik.

En hij komt ook steeds weer terug op vakantieveilingen.