Mini vragenlijst // Buiten //

Hey meiden,

Ik heb hier een klein vragenlijstje over wat je zoal buiten doet enz, ik ben vooral erg nieuwsgierig hoevaak je zelf buiten bent.

// VRAGENLIJST //

1. hoe oud ben je?
  2. ben je vaak buiten?
  3. zo ja, wat doe je dan zoal?
  4. vind je het leuk om dingen uit te zoeken/te onderzoeken?
  5. zou je het leuk vinden om een dag allerlei creatieve activiteiten te doen buiten?
  6. wat zou jij leuk vinden om buiten te kunnen doen? (geen regels! bedenk het gekste maar!)
  7. noem eens 3 dingen die je vroeger leuk vond om buiten te doen, maar waar je nu vind dat je te oud voor bent

xx

1. 21
  2. Nee bijna nooit
  3. Met de hond wandelen en fietsen naar school
  4. Ja maar niet buiten :stuck_out_tongue:
  5. Joah ligt er aan wat
  6. Een hele luxe boomhut bouwen lijkt me nog wel eens leuk
  7. Politietje (spelen dat je de politie was en iedereen die langsfietste bekeuringen geven), met zo’n bal tegen de stoeprand, vies of lekker
  1. 18
  2. Alleen als het lekker weer is
  3. Wandelen, hardlopen, fietsen, zonnen…
  4. Jawel
  5. Ligt er een beetje aan wat :’)
  6. Gewoon lekker genieten van het weer. En ander, zoals hierboven, een boomhut bouwen ;p
  7. Tikkertje, verstoppertje, kikkers vangen, voetballen, belletje lellen, boomhuten bouwen, vader en moedertje buiten spelen, in de speeltuin spelen, piraatje spelen, stoepkrijten, fietsen met zon kaart aan je spaken en doen alsof je lid was van een beruchte motor-bende…
  1. 25
  2. Bijna elke dag wel
  3. Sporten, fietsen overal naartoe, met vrienden, wandelen…
  4. Ja
  5. Creatieve activiteiten is wel een erg breed begrip. Maar over het algemeen kan ik wel ja antwoorden denk ik.
  6. Jaaa een boomhut maken, haha!
  7. Buskruit, verstoppertje, landveroveraar, stoepranden, vies/lekker en allerlei varianten daarop en zo kan ik nog wel even doorgaan.