mini verassing voor vriend

Hoi, aankomende dinsdag zijn mijn vriend en ik 3 maanden samen.
Ik heb 5 kaartjes gekocht en met zijn moeder afgesproken dat zij die smorgens voordat mijn vriend wakker word, in zijn kamer legt ( nachtkastje, bij zn deo, op het dartbort, bij zn pc en 1 op zn handdoek in de douche ).
Ik wou alleen nog een klein kadootje dan aan hem geven of die ook op zn nachtkastje zetten.
hebben jullie misschien een klein kadootje,niet te duur maar wel iets leuks? knuffeltje en fotolijstje enzo heeft hij al.
alvast bedankt !:slight_smile:

Zelf gebakken koekjes!
Jij wist wel van mijn naamsverandering he? It’s me Monique haha.

oh huh, nee wist k niet, ohjaaa wist k wel. haha. jaa? zal k koekjes bakken? ik weet niet of k hem na school nog zie :open_mouth:

Je maakt dan van tevoren koekjes en dumpt die op z’n nachtkastje :grinning:

ohja :grinning:

Wat een leuk idee :grin:

haha ja, maar ik denk dat koekjes toch niet zo’n goed idee zijn, aangezien ik die ochtend niet zelf alles in zn kamer zet, en ik zn moeder niet meer zie voor dinsdag. dus ik moet het wel ingepakt ( HEEEEL DIK INGEPAKT ) aan mn vriend meegeven, die het dn aan zn ma geeft, zodat zij het in zn kamer kan leggen. en koekjes is dn nie handig denk k.

Up! Ik zit met hetzelfde probleem :stuck_out_tongue:

iemand nog ideeen?

Je zou natuurlijk ook een ‘brief’ voor het kunnen schrijven, met dingen wat je zo leuk aan hem vind, dat je blij bent dat jullie samen zijn enzovoort… met een hartjes snoeplolly erbij. Dat vond mijn vriend in ieder geval heel erg lief! :grinning: