Mini straighter van de kijkshop

Ik was laatst aan het bladeren door wat foldertjes en toen zag ik deze stijltang http://www.kijkshop.nl/pr…mini-straightener-at2606/ ik dacht wow! die is super leuk kopen! Dus ik ren naar mijn pc en bestel de desbetreffende stijltang. Vanavond was hij gekomen… HIJ IS SUPER KLEIN Ik wist wel dat het een mini stijltang was, maar serieus mijn fucking hand is groter (en mijn handen zijn al klein…).

Dit is dus even een waarschuwing voor jullie;) Als ik hem in de winkel van de kijkshop had zien liggen had ik hem zekersteweten niet gekocht! Ik ga hem btw gewoon terugbrengen bij de winkel in de stad;)

Okee, vervelend zeg! Ik heb zelf geen stijlstang nodig aangezien ik al stijl haar heb, maar bedankt voor het waarschuwen :slightly_smiling_face:

goed dat je het zegt want anders had ik hem ook zo gekocht haha

haha die ziet er leuk uit, maar goed dat je het zegt! (:

by de action hebben ze wel goeie ! die zijn ietsje groter (denk ik) en ¤2,50

2,50!?:expressionless: Hoe groot zijn die dan? Want die stijltang die ik nu dus had gekocht van de kijkshop kan je nog niet eens bij een pop gebruiken…Echt ik overdrijf niet:P

Ze mogen er bij de kijkshop trouwens wel even afmetingen bijzetten…

Ja idd! Toen ik hem kreeg dacht ik echt, ooh dom van me ik had even moeten kijken bij de afmetingen, en toen zag ik dus net dat het er helemaal niet bij stond :wink: Wel slim van ze opzich, want ja bij een mini straighter zie ik een kleinere versie voor me van een stijltang, geen stijltang die je voor een klein kind koopt om er mee te spelen!

Jammer zeg. Het ziet er wel schattig uit (:

ja bij de action hebben ze er een, die is wel groter als je hand;p maar ik vind dat ie niet goed werkt. maar ik heb ook dik en eigenwijs haar;p
dus misschien daar kijken?

kun je geen foto laten zien waarbij je ook werkelijk kunt zien dat ie zo klein is? sorry ik ben nu nieuwschierig haha