Heee.
Ik heb bij de action een mini stijltang gezien, die was rond de 4 of 5 euro. weet ik niet meer. En ik ga 'm waarschijnlijk op mijn lootje zetten.
Maar, Heeft één van jullie deze stijltang? Is hij een beetje goed?
groetjes,
geen idee, maar denk het niet. Aangezien die 4 a 5 euro is
ik heb hem. Ik gebruik hem alleen niet. hij doet het opzich wel hoor. hij is alleen klein. haha.
Hij doet het bij mij prima
Ik heb hem in het roze. Hij stijlt wel ,maar het blijft niet erg lang zitten ik heb van mezelf al stijl haar met slag en na 5 uur is het niet zo stijl meer als vanochtend. Dus als je krullen hebt raad ik hem af, maar hij doet zijn werk wel.
Nee ik heb geen krullen maar ik heb best wel dik haar…
Bij mij kwam er een rooklucht uit en dat heb ik normaal nooit als ik m’n haar stijl, ligt niet aan m’n haar :3
Up
Ja, ik heb hem, al 1.5 jaar en ik ben er heel tevreden over! Hij doet het heel goed, zelfs nadat ik er per ongeluk een keer op ben gaan staan haha. Ik gebruik hem alleen voor mijn lok en niet voor al mijn haar, maar ik kan hem je zeker aanraden! Goede kwaliteit voor die prijs!
Ja, ik heb ook op internet gezien dat heel veel meisjes er tevreden over waren! Ik ga hem ook vragen op mijn lootje!
hij is toch 2,50 ?
Het heeft niets met de prijs te maken hoor, ik heb bij de action vorige week een haardroger voor 4 euro gekocht, en die is echt veel beter dan die dure van mijn moeder.
Oh, dan ligt het niet aan mij haha.
Had ik dus ook.
Maar ik gebruik 'm toch, want het is handig voor korte haren, dat gaat echt lastig met zo’n grote stijltang… En eventueel voor je pony.
En volgensmij was hij maar 2,50?
En ik denk ook dat dit misschien beter in het action-topic past, maargoed.
Hij is opzich wel goed… Alleen hij wordt niet echt heel warm. Dus als je dikke en lange haren hebt dan is een gewone grotere tang beter.
(Bij mij kwam er geen rook tijdens het gebruiken.)
Oh… ¤2,50 kan ook wel. Nog beter.
Ik ga 'm er nu wel opzetten na de reacties te hebben gelezen!
ik heb hem ook, wel handig om mee te nemen ofso, maar ik heb aardig dik haar dus het werkt niet helemaal. Wel schattig om te hebben!
ik wil hem hebben!
vriendin heeft hem en bij mij werkt het super goed!! (:
bij mij werkt die stijltang niet.
want ik heb heel dik krullend haar en als ik me haar met die steiltang steil dan komen me krullen na een uurtje alweer terug.en verder wordt je haar heel heet en komt er een rook geur vanaf.
We <3 de Action
Me 2!