Mini-steiltang

Ik wil binnenkort een mini steiltang kopen, omdat ze veel kleiner zijn dan de gewone steiltangen, makkelijker mee te nemen. En ik zag er 1tje bij de Kijkshop (hij was maar 12 cm groot!);

http://www.kijkshop.nl/pr…eauty-straightener-at620/

Heeft iemand misschien ervaring met deze? Of weet iemand misschien ook nog een andere goede?

12 cm? ;o dat is wel heel erg klein.
maar geen idee, up :grin:

Ik heb een ministeiltang!
Opzich zijn ze hartstikke practisch, alleen duurt het wat langer voordat je haar steil is, omdat je een veel kleiner oppervlak tegelijk kan steilen. Maar ik zeg: doen, vooral als je hem ergens mee naartoe wilt nemen, zijn ze echt super handig!

Die heb ik!
Ik vind hem echt hardstikke handig, en hij is echt heel goed, in ongeveer 2 minuten word hij 200 graden!
Zeker doen dus!
Je kan er ook hele leuke krullen mee maken :grinning:.

Ik heb er geen, maar lijkt me idd handig om ergens mee naartoe te nemen. Alleen wel stom dat je er iets langer over doet maar daar staat dan wel weer tegenover dat ie praktisch is.

Bij Kruidvat hebben ze ook een ministijltang (of is het nou steiltang?..) Wel heel praktisch :slightly_smiling_face:

Ligt eraan hoe lang haar je hebt, als je halflang haar hebt is het echt niettt te doen.