mini laptop

[i]hello :slightly_smiling_face:
ik heb een vraagje.
over een mini laptop ik weet er zijn veel topic over maar ik kan daar niks tussen vinden:$

ik vroeg me dus af of een mini laptop fijn is?
en wat voor eentje ik moet pakken wel merk ?
xxx :couplekiss_man_woman: [/i]

Ik persoonlijk vind ze veels te klein en irritant. Maar handig voor school als ie in je tas moet enzo.

Als het gewoon voor thuis is zou ik wel een grotere nemen.

Merken:
Asus
Hp
Samsung
Toshiba
Dell

Ik heb een kleine laptop, maar ik zit er niet graag op, ik vind het teklein om altijd op dat schermpje te kijken ik zit altijd op die van mn broer ( grote )

Hm ik had eerst een grote laptop, maar het was zo zwaar/onpraktisch om mee naar school te nemen. Toen heb ik een mini-laptop gekocht, en daar zit ik nu eigenlijk altijd op. Ik was er zo aan gewend en vind het super fijn.

ik he een mini laptop en hij is fijn nooit poblemen gehad
het merk is samsung

Ik heb ook een samsung mini laptop en vind hem ecjt superfijn!

Ik heb HP mini, ben er erg blij mee.

oke thankjullie
ik wil er eigelijk eentje dat ik thuis op de bank kan zitten en ff op de laptop ofzo.
en om hem wel mee tenemen ja
x

Ik heb hp 13,3 inch. En das te doen hoor. Vindt het wel fijn als je op de bank zit of in bed nog ligt te laptoppen. Ook makkelijk mee te nemen.

Je hebt ook ‘grote’ die niet zo groot zijn. Ik persoonlijk vind het schijtirritant, zo’n kleine :’) Maar kun je dat niet in de winkel uitproberen oid?

ik vind ze heel fijn werken voor school!
Voor thuis wel minder idd. Maar ik heb er altijd veel plezier van gehad. this echt reuze handig om geen grote laptop mee te hoeven sjouwen.
En het ermee werken gaat bij mij prima, ik heb sommige instellingen iets groter gezet net als het pijltje van mn muis :stuck_out_tongue:

iemand nog advies?
x

ik heb eentje van aspire one.
10,1 inch.

Ik vind hem persoonlijk super fijn, maar ik moet hem ook overal mee naartoe nemen.

ik heb er een gezien van packard bell is dat een goed merk?

Erg vervelend als je het echt wilt doen voor dagelijks gebruik, mails typen, etc.
Maar als je hem telkens mee moet nemen, is het wel ideaal!

ik ga geen mails type is gwn voor msn en internet enzo en soms werkstuk .

Ik heb vandaag een packard bell besteld, ik krijg hem morgen binnen.
Hij ziet er erg leuk uit (roze) en heeft de functies die ik wil en op wehkamp is die nu in de aanbieding. Ik ben zelf ook benieuwd hoe een mini laptop mij bevalt!
Geen reclame, maar een komt een review op mijn blog.

oo oke ja ik heb wil graag een packard bell dot 785.
als je hebt geprobeerd enzo kun je dan op deze forum ff shcrijf hoe die is want dan weet ik of ik diekan kopen?
xx

Ik heb al iets van 2 en een half jaar een mini-laptop. Ik ben er heel erg aan gewend, maar als ik eens voor de verandering achter een computer met een groot beeldscherm zit denk ik wel altijd: argh, had ik maar een grotere laptop. Ik zou dus voor de grote laptop gaan.

Heb trouwens een Packard Bell, is opzich wel een fijn ding.

Ligt eraan waar je hem voor gebruikt, als je een laptop voor school nodig hebt, is een kleintje heel fijn. Ik nam altijd een grote laptop mee naar school, omdat ik geen kleine had en het was echt heel onhandig! Mijn klas maakte al grapjas als ‘Ah, heb je de beamer weer mee?’ :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik heb nu dus een kleine gekocht en dat bevalt me prima! Het is in het begin wel even wennen natuurlijk, maar ik ben er blij mee en deze past in mijn tas :slightly_smiling_face: