mini laptop achtergrond veranderen

Heee,

Ik heb sinds kort een mini laptop en nou kijk ik steeds tegen die standaart achtergrond aan. Ik ben hem helemaal zat, maar nou was ik er al achter dat je hem niet zo kan veranderen,
weet iemand een programma of iets dat ik wel mijn achtergrondje kan veranderen?

xxxx.

Lukt het niet door met de rechtermuisknop op het bureaublad te klikken? En anders bij confguratiescherm, vormgeving en persoonlijke instelling? En als je een afbeelding heb van internet kan je daar vaak ook met rechtermuisknop op klikken en dan; afbeelding instellen als achtergrond.

Nee dat kan niet… Je moet er een programma voor downloaden! Ik heb Oceanis change background gedownload. Geen problemen mee gehad :slightly_smiling_face:

Op een netbook (kleine laptop) zit een speciale software die ervoor zorgt dat je laptop zo licht mogelijk draait (zo min mogelijke energie e.d. nodig heeft) die software zorgt er onder andere voor dat je je achtergrond niet kun veranderen.
Je kun proberen om die speciale netbook software eraf te gooien en er software van een gewone laptop op te zetten, maar dan wordt ie wel langzamer.
En anders inderdaad proberen zo’n speciaal programma te downloaden, heb ik verder geen ervaring mee.

pfff ja dat heb ik ook, ken die achtergrond ook niet veranderen

Dit heb ik ook gedownload, werkt prima.

Ik zie mijn achtergrond bijna nooit :stuck_out_tongue:

oke dankje!

ja ik kwam net dat Oceanis change background tegen! maar ik wist niet als het betrouwbaar was, maar ik ga dat nu ook maar even downloaden:)

thankss!! xxx

wil je laten weten of het handig is?
en blijft je achtergrond staan ook al heb je hem afgesloten en weer opnieuw opgestart. Want ik las dat je dan weer ergens op moest klikken ofzo?
En kan je daarmee ook de kleuren van je menubalk veranderen dus van blauw bv naar groen?

Want ik heb het ook bij mijn laptop en vind ik wel jammer.