mini kamer echt zo frustrerend!!

hey girls

Ik heb een kleine kamer ongeveer 4 m² en ik ben het echt zat!! Ik heb een speciaal bed staan, een hidden bed (kan je opzoeken als je tijd en zin hebt) en die kan niet uit elkaar gehaald worden dus een hoogslaper is ook niet echt een oplossing. Ik weet ook echt niet waar naartoe met mijn schoolboeken en mijn andere rommel. Het is gewoon niet netjes en ik ruim mijn kamer om de twee dagen op maar veel effect heeft dat niet. Dit staat er in mijn kamer: een boekenkast, 3 opbergdozen die enorm in de weg staann, mijn hidden bed, een bureastoel waarmee ik ook geen weg weet en een ander kastje waar er nog 3 opbergboxen in staan en nog wat woordenboeken en dvd’s want vanboven staat er een tv. Dat staat er in en het frustreert me ook voor dood. Ik heb mijn kamer een tijd geleden laten schilderen dus ook dat is geen optie. Ik heb me al suf gezocht op het internet dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

greetings!!!

Ik heb geen idee hoe je kamer eruit ziet dus ik weet ook niet of dit goed advies is haha. Kan je die bureaustoel niet gewoon weg doen? Zoals ik lees heb je geen bureau of tafel en je kunt ook op je bed gaan zitten. Je hebt een boekenkast maar ook losse woordenboeken en dvd’s? Kunnen die niet ook in de boekenkast? En misschien die opbergdozen eens opruimen en kijken of je echt nog alles nodig hebt of dat er misschien iets naar zolder kan als je die hebt. Waar is je klerenkast trouwens?

Alle spullen die je niet gebruikt naar zolder of zo brengen.
En planken ophangen? En misschien 1 hoge kast kopen die dicht kan? Dan zie je je spullen ook niet steeds.

Hey
Thanx voor de tips en mijn kleerkast staat op mijn zus haar kamer.

Kan je niet zo’n grote kast doen, met allemaal van die uitschuif vakken ofzo? Ik kan het artikel niet meer vinden… Maar zoiets :slightly_smiling_face:

Plankjes op je muur hangen? Daar kun je ook dingen opzetten haha

Misschien kun je op pinterest kijken voor ideetjes, ik vind dat daar altijd leuke dingen opstaan, goeie tips ook

omg dat vind ik echt zielig 4 m2.
waarom bestaan er zulke kamers?!?!

Alsjeblieft zeg. Wees blij dat je 'n eigen kamer hebt, er zijn zat tieners die kamers moeten delen.

@TS; ik zou je ook aanraden op Pinterest te kijken! Staan vaak super leuke inspiratie dingen op.

het was dus niet zo serieus bedoeld. :frowning_face:

MET JE ALSJEBLIEFT ZEG. pff

Mensen rustig… Ik heb deze topic niet geopend voor discuties maar voor wat tips!

ik ben rustig hoor. :stuck_out_tongue:
maar ik ga al!!! succes met je kamer

Zal ik seffes even doen ben onderweg naar huis :wink:

Tegenwoordig heb je bij de ikea speciale voorbeeld kamers die allemaal handige dingen laten zien. Bijvoorbeeld een kast die ook een bureau is en een bed en tevens een opbergkast. In ieder geval heb ik al handige kastjes voor aan de muur gespot die je kunt omtoveren tot bureau.
:bowing_man:

Misschien alleen het hoognodige in je kamer neerzetten zoals een bed en een bureau.