mini-fotoshoot koninginnendag

leuk idee! misschien doe ik dat wel volgend jaar :stuck_out_tongue:

Of je moet een plek met een leuk bankje in een park ofzo? en daarachter een scherm want anders zie je natuurlijk allemaal mensen achter lopen?

Misschien een doek spannen tussen 2 bomen?

Tja, ik kan dat wel doen, maaaar er zijn niet echt bomen daar… Ik heb wel een ander idee; ik ga morgen daar even een beetje meten enzo, en dan pas ik daar m’n doek op aan doo middel van touwtjes…
En dan gaat het hoop ik lukken :grinning:

Oke ik heb geen ideeën meer ;d

haha. dit is echt heel erg leuk.
ik denk echt dat je hier veel geld mee kunt binnenhalen.

succes met de verkoop!

(niet echt een heel erg nuttige reactie)

10 foto’s voor 3 euro is een beetje heel erg spotgoedkoop… en buiten dat, doe maar eens 10 leuke, orginele en spannend om naar te kijken foto’s maken… Ik zou inderdaad doen wat Lerem zegt… 2.50 per foto, maar wel alles goedregelen zoals achtergrond en eventueel reflectiescherm/flitsset

Ik zou wel iets orgineels doen. Niet gewoon een paar klinkklare foto’s maken. Ik zou een paar doeken ophangen, verkleedkleren. En misschien voor de kleine kinderen, dat je ze eventueel make-up opdoet? In oranje stijl natuurlijk. Misschien moet je inderdaad een pop regelen. Beatrix of willem alexander bijvoorbeeld. Anders moet je wat vrienden inschakelen om voor die persoon te spelen. En een beetje hollywoodglamour kan geen kwaad.

Ik zou het inderdaad ook niet echt te duur maken.

Tja, maar een reflectiescherm en een flitsset heb ik niet ):
Daarom is het dus ook zo goedkoop.

Maar heeft iemand nog een idee om die achtergrond op te zetten? Of zo’n hokje ofzo?

@ Basically, ohja dat is wel een goed idee! Maarja die doeken… Ik kan ze echt nergens ophangen!! Eerst dacht ik dat het wel zou kunnen, maar die bomen zijn echt niet dichtbij…

Iemand een idee hoe ik die achtergrond moet neerzetten??

upje?

whoop

Ik zou het niet te duur doen

Haha, nee ik weet het! Ik dacht aan 2,50 voor 5 ofzo?

up up voor mijn vraag over achtergrond ideeën!

ehm net als je een decor neerzet bij musicals, met van die houten driehoeken erachter? tafel erachter, of iemand inhuren die het vasthoudt :stuck_out_tongue:
of zware stenen voor en achter neerzetten als het niet waait…
oke dit vind ik slechte ideeen :’)
wel superleuk idee trouwens, als ik je tegen zou komen zou ik eraan meedoen!

Haha, ja ik ben nog aan het denken… Ik zou eigenlijk van die palen moeten hebben die ze in de meeste gymzalen hebben…

Reflectiescherm hoeft niet duur te zijn. Bij de bouwmarkt heb je heel goedkoop piepschuim en das echt een perfect reflectiescherm gewoon :slightly_smiling_face:

leuk idee!
ik zou gwn de foto´s op een site zetten? een soort hyves die daarna weer word verwijderd dan hoef je niet zoveel te mailen

ik zou ze niet op een site zetten sommige mensen vinden dat niet leuk ->(gevolg) minder belangstellende & kwaliteit gaat achteruit, laat ze gewoon hun email opschrijven zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

Leuk idee!

Ik zou 1 foto doen voor bijv. 2 euro, meer foto’s gaat toch niet goed, vooral groepsfoto’s. De helft staat er met dichte ogen op enzo. Dat je bijvoorbeeld 10 foto’s maakt en de beste eruit haalt. Jij beslist welke de beste is en stuurt die door. Natuurlijk moet die kwaliteit dan erg goed zijn. Verder zou ik inderdaad wat voorbeeld foto’s plaatsen. Verder ook een visitekaartje uitdelen of iets waar zij jou op kunnen bereiken, ze kunnen bijv. perongeluk een fout e-mailadres doorgeven. Verder oppassen het alle dronkenlappen die je accessoires gaan jatten en kapot zullen maken. Succes!