mini-fotoshoot koninginnendag

Hee, ik heb een vraag!

ik las hier op girlscene een idee voor koninginnendag. Namelijk een soort mini-fotoshoot doen van mensen (naast m’n kraampje met sieraden enz).
Dan zou ik die foto’s later door moeten mailen. Op de rommelmarkt zegmaar.

• Denken jullie dat hier mensen op af zouden komen?
  • En hoeveel zou dat dan moeten kosten?
  • En hoe zou ik dat dan neer moeten zetten?
  • Hoe moet ik dan de belichting regelen?
  • Is dit nou eigenlijk wel een goed idee??!?!

Edit: Iemand een idee hoe ik die achtergrond moet neerzetten??

xxx

Omhoooooog

Ik vind het wel leuk! Maar misschien moet je ook iets van verkleedkleding hebben. Um, 4 euro voor 2 foto’s? :smirk:

Zoveeel?

2,50 voor 5 foto’s?

- Denken jullie dat hier mensen op af zouden komen? Ja, als je het leuk aanpakt wel.
- En hoeveel zou dat dan moeten kosten? Niet te duur, voor 10 foto’s 3 euro?
- En hoe zou ik dat dan neer moeten zetten? Ik zal wat grappige dingen maken, bijvoorbeeld een soort nep Beatrix of Maxima, waar ze dan mee kunnen poseren. Of leen je vrienden even en vraag of ze helpen, dat hun de paparazzi spelen en de mensen over een soort rode loper lopen.
- Hoe moet ik dan de belichting regelen? Een soort grote lamp en een scherm.
- Is dit nou eigenlijk wel een goed idee??!?! Ja ik vind het wel grappig.

Dankjewel!!

Ik zou dan een scherm moeten hebben… Maar hoe zet ik die neer? :’)

ik vind het ook een leuk idee!!
en ik denk dat er veel mensen komen als je 3 euro voor 10 foto’s doet
en je moet kroontjes en dat soort dingen erbij doen, zodat het echt een koninginnedag shoot word

3 euro voor 10 foto’s is idd. wel goed,
Anders word het al snel te duur denk ik…

@lyanne
Ohja, goed idee!! Kan ik ook gewoon zonder egale achtergrond doen? Want ik denk dat dat te veel gedoe zou worden voor 3 euro…

Nog wat ideetjes? (:

Misschien dat 1 van je vriendinnen bij de meisjes/vrouwen wat make-up kan doen,
En dat jij dan foto’s maakt?.

Ik vind het serieus echt een monsterlijk goed ideee :'D

Haha, goed idee!

Ja, ik ben even aan 't kijken voor die achtergrond… Nog wat ideetjes?
Of is het leuk om die koninginnendag sfeer er in te stoppen? ;d
Ziet het er niet raar uit als ik achter een kraampje van een kind foto’s maak, die gewoon helemaal zonder afscherming ofzo zit?

Misschien kan je op een oud laken, een soort van Koningin Beatrix of iemand anders er op te plakken, en dan gewoon een kroontje voor die mensen.

Als je goed bent kan je naar mijn idee 2,50 per foto vragen.
Zorg dat je een achtergrond doek hebt, en een rails om deze op te hangen. Een eventueel flitsset of een reflectorscherm om de zon goed op het model te weerkaatsen. Meestal zijn de mensen al wel verkleed met koninginnedag, maar eventueel kan je werken met een oranje boa of een kroontje. (als je er echt geld in wilt steken koop je een pruik a la maxima of beatrix en voor de mannen een pruik als Willem Alexander en trek je de mannen een sjerp aan met oorkondes)

Zorg dat je van te voren al foto’s hebt gemaakt en deze mooi uit geprint erbij hangt dan weten de mensen wat ze kunnen verwachten en trekt het ze sneller aan.
Kom zo professioneel mogelijk over.

Denk wel dat er mensen op afkomen, mij lijkt het wel leuk, maar niet dat iedereen je dan kan zien enzo ;p. En als het te duur is zou ik het ook al niet meer doen. Inderdaad 3 euro voor 10 foto’s ofzo.

Oke, dat is wel een leuk idee! Dankjewel voor de reacties

@Lerem

Nouja, zo veel geld heb ik niet :’) Ik heb geen idee hoe ik die doek zou kunnen ophangen… Want er zijn niet echt muren/bomen ofzo iets…

vroeger kon je bij het straatfeest ook op de foto, dan hadden ze grappige kroontjes en een boa en een hele grote nepgouden lijst (kun je maken met gouden spray en purschuim) die ze voor zich moesten houden, dus misschien is dat nog een idee? :slightly_smiling_face:

Ohja, dankjewel!!

Weet iemand hoe ik aan 'n achtergrond kan komen?? Hoe moet ik die ophangen zonder dingen?