Mini Enquete! 'make school awesome'

ja dat hebben wij ook soms. echt vervelend ;s

upper

1. Wat zou jij willen veranderen aan school? (realistisch, dus niet; GEEN HUISWERK!) Dat er meer moeite wordt gedaan om er ook een LEUKE les van te maken
  2. Wat zou jij leuk vinden op school, qua activiteiten? (filmavondje? kerstbuffet? high tea? etc.) Filmavond ja, of kamp en dan allemaal leuke dingen doen (en geen survival-gedoe haha)
  3. Welk thema vind jij leuk voor schoolfeesten? (Moulin’ rouge, kerstgala, las vegas etc.) Een kleur is wel leuk, bijv. zwartwit of rood. Of een beachparty
  4. Wat zou jij mooi vinden voor het schoollogo? Saai en simpel of juist niet? Modern, niet te basisschool-achtig maar ook niet te stijf
  5. Wat vind jij leuk aan jou school? Ze organiseren best leuke dingen, en ook best wel vaak opzich
  6. Wat moet er in de schoolkrant staan? Leuke dingen over leraren (uitspraken, privéinfo, roddels, enz.), interviews, recensies van dingen op school
  1. Wat zou jij willen veranderen aan school? (realistisch, dus niet; GEEN HUISWERK!)
    meer vrijheid, zoals dat je vaker op de computer iets mag maken of dat jezelf mag weten wanneer je je huiswerk maakt.
  2. Wat zou jij leuk vinden op school, qua activiteiten? (filmavondje? kerstbuffet? high tea? etc.)
    een kerstbuffet lijkt me wel leuk
  3. Welk thema vind jij leuk voor schoolfeesten? (Moulin’ rouge, kerstgala, las vegas etc.)
    las vegas! :slightly_smiling_face:
  4. Wat zou jij mooi vinden voor het schoollogo? Saai en simpel of juist niet?
    niet te saai en simpel maar ook niet te druk/blij, het moet makkelijk te herkennen zijn maar niet te moeilijk zijn.
  5. Wat vind jij leuk aan jou school?
    ze verkopen lekkere broodjes en leuke schoolfeesten en er valt wel is les uit, haha
  6. Wat moet er in de schoolkrant staan?
    nieuws over leraren enzo, wie er bijv. ontslag nemen of wie er nieuw zijn op school etc.
  1. Wat zou jij willen veranderen aan school? (realistisch, dus niet; GEEN HUISWERK!)
    Gewoon in de gangen mogen lopen. In de aula staan waar je wilt. Niet om de 100m een ‘beveiliger’. Langere pauze’s. (Lijkt net een gevangenis)
  2. Wat zou jij leuk vinden op school, qua activiteiten? (filmavondje? kerstbuffet? high tea? etc.)
    Sportdag. Niet van die moeilijke dingen waar je moet nadenken, gewoon voetballen ofzo.
  3. Welk thema vind jij leuk voor schoolfeesten? (Moulin’ rouge, kerstgala, las vegas etc.)
    Las Vegas!
    Kleurrijk, verder zou ik het niet weten…
    De jongens. ^.^ Haha nee, uhm tja mijn vrienden denk ik alleen.
  6. Wat moet er in de schoolkrant staan?Niets over huiswerk ofzo. Dingen over activiteiten, feesten, problemen met de leerlingen vind ik ook altijd wel boeiend. (Ja, klinkt vaag en raar)
  1. Wat zou jij willen veranderen aan school? (realistisch, dus niet; GEEN HUISWERK!) Eeh, weet niet o_o
  2. Wat zou jij leuk vinden op school, qua activiteiten? (filmavondje? kerstbuffet? high tea? etc.) filmnachten!
  3. Welk thema vind jij leuk voor schoolfeesten? (Moulin’ rouge, kerstgala, las vegas etc.) hm, een kleur is wel grappig, dan kan je ook als het thema rood is groen aandoen, dat is grappig ;p. en beauty & the nerd lijkt me ook leuk
  4. Wat zou jij mooi vinden voor het schoollogo? Saai en simpel of juist niet? ik zou niet kunnen voorstellen dat hij vet leuk is, dat past ook niet bij een school.
  5. Wat vind jij leuk aan jou school? eeh, de vrienden die je daar maakt (: & de schoolfeesten.
  6. Wat moet er in de schoolkrant staan? Activiteiten, feesten, en dat je zo vraag het aan *naam* en dan kan je problemen opsturen enzo, snap?
    Overal mogen roken
    Gala
    Gala :'D
    Gewoon iets leuks
    De stof is makkelijk
    Hebben we niet
  1. Wat zou jij willen veranderen aan school? (realistisch, dus niet; GEEN HUISWERK!)Muziek luisteren onder les dat zou damnlicious zijn(L)
  2. Wat zou jij leuk vinden op school, qua activiteiten? (filmavondje? kerstbuffet? high tea? etc.) Meer schoolfeesten
    en dan ook 1 groot school feest voor alle klassen
  3. Welk thema vind jij leuk voor schoolfeesten? (Moulin’ rouge, kerstgala, las vegas etc.) Old skool (K)
    Gala is gewoon mooi[a]
    Ingewikkeld en simpel.
  5. Wat vind jij leuk aan jou school? BOEM niks
  6. Wat moet er in de schoolkrant staan? T’s toch een dingkie dingkie waar ik niks mee doe ondanks wat er in staat.

up ^ dankjewel allemaal trouwens

Ik ben begonnen met een opleiding om verpleegkundige te worden, alleen na 8 weken verwachten ze gelijk dat je álles kan. Je krijgt werkboeken waarvoor je al een halfjaar stage-ervaring voor nodig hebt. Hier zouden ze wel rekening mee kunnen houden.
Een high tea lijkt me supergezellig!
Pfhoe, schoolfeesten ben ik sowieso ontgroeid. Maar een gemaskerd bal lijkt me wel tof<3
Simpel en herkenbaar.
Ik leer er eindelijk iets. En natuurlijk mijn vrienden!
Feestjes, grappige dingen over de mensen op school, of er nog activiteiten zijn enz.