mini bultjes gezicht

Hallo!

Ik heb de zoekfunctie en google al helemaal uitgepluist maar ik kan niet echt antwoord vinden daarom:
Sinds 2 dagen zitten mijn wangen en kin onder de super kleine bultjes. Je ziet ze eigenlijk niet, tenzij je er met licht er vlak langs kijkt (thank god, anders zou ik vrees ik n iet meer naar buiten durfen).
Als ik er met mijn hand over ga voelt het heel stroef. Ik heb geen idee hoe ik hieraan kom, ik gebruik geen foundation en heb ook geen nieuwe dag of nacht creme. Daarbij maak ik mijn huid ook gewoon goed schoon (geen zeep maar gewoon neutrale producten die ik al een paar jaar gebruik, nooit problemen)

Herkent iemand dit? Of kan iemand mij vertellen wat dit is en hoelang het ongeveer duurt voordat het weggaat of wat ik eraan moet doen?
Ik heb deze week namelijk echt geen tijd om naar de dokter te gaan, en zaterdag ga ik op vakantie dus niet echt mogelijkheid om de dokter te bezoeken.

dus anyone?:grinning:

heb ik ook last van upje!

Heb ik ook vaak. uppie dus!
misschien dat je toch allergisch bent voor iets. |Denk eens na, is er iets veranderd, heb je iets gegeten…?

Een vriendin van mij heeft dit ook. Wat ik tegen haar had gezegd wat zou kunnen helpen is sudocrem, omdat dit bij mij een wondermiddel is voor bijna alles.Ze heeft het gekocht, sindsdien hoor ik haar er niet meer over… ik weet niet of het weg is… Dat vraag ik wel een keertje.
ik hou je op de hoogte!

Oh dankje! Is dat toevallig net zoiets als dat groene tubetje met zinkzalf van de kruidvat waar laatst iedereen op girlscene over praatte? want dat heb ik nog wel in huis!

nee, sudocreme zit geloof ik in een rood potje met een grijs dekseltje. Ik had die bultjes in zo zomer ook een paar dagen, vond het ook al zo raar. Achteraf zat ik te denken aan een lichte vorm van zonneallergie. Maarja, het is nu winter dus dat lijkt me sterk.

stress?

het zit indd in zo’n rode met grijze pot, te koop bij de apotheek en ik denk ook wel bij het kruidvat(?)
's avonds dikke laag opsmeren of als je thuis komt een laagje en dat dan elke dag herhalen.

zijn dit niet gewoon onderhuidse pukkeltjes?

hmm… Ik ga ook maar eens sudocrem kopen !

Kan gewoon een allergie zijn. Misschien je kussen gaan wassen ?(:

Of een andere kussensloop eromheen.

dat ook maar voor de zekerheid doen inderdaad, wil er zo graag vanaf!

Bedankt iedereen!:slight_smile:

Keratosis Pilaris misschien?
Heb ik namelijk heel klein beetje op m’n wangen, bij m’n kaaklijn.

shit die beschrijving op google lijkt wel echt precies op wat ik heb. Ik hoop het niet want het gaat dan dus niet weg… Google heeft mij wel eens doodziek verklaard dus hopen dat het nu ook toch iets anders blijkt te zijn. Want ik heb het echt acuut gekregen.