mini bokaaltjes/potjes

Hi iedereen!

Ik heb dus deze kleine potjes/bokaaltjes, hoe je het ook wilt noemen,
en ben van plan daarmee iets te maken voor een vriendin haar verjaardag,
ik had gedacht aan briefjes erin te stoppen, maar die zijn bijna onmogelijk eruit te halen, iemand nog verdere ideetjes? thanks Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Je foto’s doen het niet?

Oeps, zal het nog eens proberen

Dankje!! =)

Iemand anders nog ideetjes? =)

Je kunt het briefje vastmaken met van dat nylon draad dat is doorzichtig en dan aan de kurk?

Ooh, die hebben wij gebruikt voor een project op school voor een tapaswinkel, toen hebben we er olijfolie in gestopt en uitgedeeld. :’] Maar daar heb je niks aan natuurlijk. Je kan er een ketting van maken.

En kan je niet met een pincet de briefjes er uit halen? Dan geef je die er bij. :3

Of stop in elk flesje een heel klein beetje creme, elk flesje een andere creme of lotion oid, als een soort tester, en stop die in een leuke beautycase. Kan je vriendin elke dag wat nieuws proberen. Of stop er een heel klein plantje/zaadje in en maak er een mini tuin van.

Toffe ideetje thanks, misschien nog ideetjes? =D

Ikzefl heb er ook 10 gekocht, en ik ga dit jaar met vriendinnen 10 dagen naar italie
dus ik ga voor iedere dag een potje vullen. bijvoorbeeld: 1e dag zand, 2e dag zeewater, 3e dag schelpen, 4e dag mooie steen, 5e dag…

tof idee, normaal ging ik ook met haar op reis, zien of het nog doorgaat

Ik ben mijn potjes en flesjes aan het vullen met kleine plantjes en bloemetjes. Mijn favorietje potje is er eentje met paardenbloemzaadjes :3

Ketting van maken! Weet je misschien waar je die kan kopen? Ik ben op zoek naar zulke flesjes!

Ik heb ze op Etsy.com gekocht (inclusief haakjes voor in de kurken om ze aan kettingen te hangen)

Ik heb ze in de action gekocht.

Ik ga er wss ook wel een paar plantjes tussen steken.
Leuk idee

Maar zijn ze daarvoor niet te klein? want het potje is maar 2 cm in de breedte.

Nee hoor. Die van mij zijn zelfs nog smaller. Het leert je wel om beter naar de kleine en fijne dingetjes in de natuur te kijken :relieved:

Ik had laatst bij de Action gekeken en daar verkochten ze die niet meer.

Iemand enig idee waar je deze potjes kunt kopen? :face_with_raised_eyebrow:

omg! je kan datzelfde als kellay heeft gemaakt maken, met die potjes, gekleurd zand etc. veel succes!