Mineral Powder

Hoi!
Ik had een hele fijne mineral poeder gevonden, die van maybelline, hebben ze m uit het assortiment gehaald! Weten jullie nog een fijne mineral poeder en wat vinden jullie van die poeder?

xxx

ik gebruik een heel goedkope van essence, die vind ik prima! samen met de borstel kost het maar 5 euro. Het stond een tijdje geleden ook op girlscene :wink:

Ooh oke ff kijken! Ja ik was er zo blij mee, nou heb ik van die bourjois foundation maar daar word ik echt oranje van :stuck_out_tongue:

die van de sephora(eigen merk) is ook heel fijn.

Is die niet heel duur dan? :astonished:

Die hebben ze bij mij in de regio niet meer! Ik gebruikte die vroeger ook altijd, prima te doen. Is die weg…

Naja ik gebruik nu die van catrice, ook wel te doen. Alleen die van essence had toch een wat lichtere gevoel op mijn huid :slightly_smiling_face:

Bij de v&d prijzencircus was er aanbieding van alle sephora make up 3 voor 10 euro
weet niet of het nog zo is.

jaaa echt jammer
want die zocht ik (toevallig) gisteren ook,
maar ik ben bij de kruidvat, etos etc langs geweest
maar ze hebben hem gewoon niet meer
heel jammer, want ik vond die juist goed
maaar uhm van lancome is ook goed

Okeee bedankt allemaal :grinning: Ik wil gewoon een mooie poeder zonder een kapitaal uit te geven haha, maar ik zal even kijken! xxx

die van catrice essence vond ik juist te oranje … ik heb nu die van yves rocher en die vind ik egt heel fijn, maar kheb ook niet echt iets om mee te vergelijke behalve dan die van catrice essence. die had ik toen voor 1 euro maar kvind hem niet mooi

Ja dat heb je al snel met die merken he, maar is die niet heel duur dan?

uhmm die van yves rocher is normaal rond de 10 euro ofzo … maar wij krijgen post ervan om te bestellen en dan is ie meestal 5 a 4,50 ofzo en njaa ik doe er al superlang mee. ik weet alleen niet of er meerdere tinten zijn voor zover ik weet heb ik alleen natural beige gezien… hij is best licht maar voor mij was ie precies goed en hij ruikt lekker

die van essence zie je trouwens ook veel meer zitten … die van yves rocher zie je bij mij nauwelijks. en ojaa de kwast die bij die van essence hoort is naar mijn mening wat te hard

jaa ik heb ook een lichte huid dus dat is wel goed :slightly_smiling_face: ik zal ff kijken, dankje!