Mineral Foundation

[i]Hi,

Ik wil toch is foundation gaan proberen. Maar; aangezien ik van gewone foundation plekjes krijg op mn gezicht, ga ik toch maar voor de mineral.

Welke is beter? Die van Maxfactor ( miracle, ¤17,99 )
of die van Maybelinne ( Pure Mineral, prijs weet ik niet? )

Danku voor de mening.[/i]

Geen idee. Ik heb altijd Essence en Catrice: ben meer van de budgetmerken.
Ik kan je dus niet helpen, sorry!

Die van Maybelline vond ik wel goed, hij was voor mij te donker maar misschien in de zomer dat ie goed is.
Die van MaxFactor ken ik niet, een vriendin van me heeft hem en vind hem wel goed. :stuck_out_tongue:

Weet je ook hoeduur die van Maybelline is?

volgens mij rond de 10 a 12 euro. Ik heb hem ook. Hij is opzicht wel goed, alleen je moet echt goed kijken welke kleur je moet hebben want ik had dus ook eentje die te donker was.

Ik heb zelf Essence Pure Mineral Powder (¤2,50) in de kleeur 02 Soft Sand.
Zelf vind ik hem goed, maar ik heb hem nog nooit vergeleken met minerale foundation van andere merken…

ik had er een van maxfactor maar die is niet heel mooi op mijn gezicht–het plakt een beetje en de krijgt er rare plekken van.
ik heb niet echt een bruine of lichte huid ofzo maar ik vind die van maxfactor niet zo goed… misschien is die andere dan toch beter?
(je kunt ook gewoon naar de kruidvat gaan en een beetje uitproberen)
de mascara van maxfactor is trouwens wel heel goed !

ik hoop dat ik de kon helpen xD(a)
xx Noortje

hee , als ik jou was zou ik voor maybelline gaan , morgenn 50 % korting bij etos , ALLEEN MORGEN OP ALLE MAYBELLINE producten.
normaal kost ie ; 16 euro , en nu dus 8 euro !!

Och ja, leve etos! Echt een geweldige actie!
x

Haha, ik werk bij de kruidvat. Heb niet altijd tijd om alles te testen, haha ^^. Maar ik denk dak t wel ergens ga uitproberen. :slightly_smiling_face: Bedankt voor de tips!

Ik hoef geen Mineral Foundation of wat dan ook,
Ik heb gewoon perfecte huid xD

Je bent dan ook donker.
Die hebben vaak een egalere huid. (iig, de donkere meisjes die ik ken hebben dat) zooo niet eerlijk.

hee…
op www.everydayminerals.com
kun je allemaal verschillende minerale foundations vergelijken er staat ook bij welke goed bij je past enzo heel handig
ik heb er zelf ook wat besteld (foundation, blush consealer vanalles)
x