Mineral Foundation Maybelline NY

Hee, heeft iemand hier de nieuwe Mineral Foundation, van Maybelline NewYork?
Ik wil hem miscchien kopen, maar omdat ie nogal prijzig is wil ik eerst wel graag weten of ie mooi is en goed werkt, xD

Kuss<3

Ik heb hem niet, dus ik up je wel.

heb hem niet maar kwni of ze prestige verkopen waar je woont maar dat verkopen ze hier in de DI en daar hebben ze ook mineral foundations van en die vind ik wel goed eigk :slightly_smiling_face:

ik heb hem!! heel fijn :wink: alleen gebruik ik een grotere kwast :kissing:

heb ook die van lóreal, catrice, gosh en essence…vind die van gosh en maybelline het fijnst!! van gosh is ¤ 9.95!

Waar koop je Gosh?

Kruidvat :wink:

Ik vroeg me trouwens ook af of die mineral foundation goed was, want met gewone poeder vind ik het zo lelijk als je echt zo die poeder op je huid ziet liggen !

Gosh verkopen ze volgens mij wel gewoon bij de Kruidvat,
iig hier wel!
L’oreal is fijn!

bij mij vind ik die foundation niet mooi, het gaat heel erg snel eraf en het ziet er gewoon niet mooi uit. Maar een vriendin van me heeft ook die foundation en bij haar blijft het er gewoon lang opzitten en en het ziet er heel mooi uit dus dat ligt denk ik gewoon aan je huid ofzo.

Welke minerale foundation vinden jullie het beste voor een goede dekking?
Ik zit zelf te twijfelen over die van Maybelline of L’Oreal?
X

uuuppppp

ik heb hem… en de lichtste kleur die ik heb is zooo donker… en na een tijdje wordt t oranje ofzo… ik zou ehm echt niet kopen!

hij dekt ook niet geweldig

Ik wil ook die foundation kopen. Maar zit er ook een kwast bij gewoon in het potje? En wat voor een kwast is het?

jep er zit een kwast bij, een kabouki kwast (weet niet hoe je het schrijft :stuck_out_tongue:)

hoezo word het oranje dan? :open_mouth: heb je m in de zon gezet ofzo?

Hij werkt wel goed, maar je krijgt er echt een droge huid van. Ik zou een sample proberen. Daar doe je al 2 maanden mee, laat staan met zo’n hele bak.

ik heb hem en hij is super fijn. hij geeft bij mij precies de goede dekking. alleen gebruik ik van te voren een dagcreme en een mosuraser of hoe je het ook schrijft.
hopelijk heb je er wat aan.

xoxo

Wat is dat? mosuraser (hoe jij het ook schreef XD) grapje.
xkis

een extra voeding voor je huid. ik heb namelijk een extreem droge huid. ik maak er ook wel eens vloeibare van. dan is ie nog fijner.

x

Mijn wangen zijn echt heeel droog! Is de moisturizer van Essence Pure Skin goed? Dat is toch een vocht inbrengende creme?
xx