Minecraft spelers?

Zijn hier Minecraft spelers? =D

Zo ja, wat maak je allemaal zoal? :slightly_smiling_face:

Wat is Minecraft?
Minecraft is een sandboxspel waarbij het de bedoeling is dingen te bouwen uit kubussen vanuit een eerstepersoons- of derdepersoonsgezichtspunt. Het spel is alleen te downloaden op de officiële website van Minecraft. Minecraft is op dit moment nog in ontwikkeling (de laatste uitgebrachte versie is Beta 1.6.6) maar toch is het spel al meer dan twee miljoen keer gekocht en gedownload. [1] Aanvankelijk werd Minecraft ontwikkeld door Markus “Notch” Persson en tegenwoordig door het door hem opgerichte bedrijf, Mojang AB. De uiteindelijke versie wordt op 11 november 2011 verwacht. [2] bron: wikipedia

mijn vriendin speelt het (:

mijn broertje speelt het ;p. geen spelletje voor mij, ik vind het er ook stom uitzien.

Nee, ik wou dat ik de maker was :stuck_out_tongue:
Die gozer heeft het in zijn 1tje gemaakt en is nu rijk.

Ik zocht naar creepers(de schoenen) en toen kreeg ik allemaal plaatjes van minecraft creepers :’)

Van wat ik gezien heb, lijkt 't spel me niks voor mij.

Als 't gratis was, wilde ik 't best proberen… Maar je moet ervoor betalen… Dus nee…

Ik ken het niet echt haha. Vind één verslaving (Tumblr) voorlopig wel even genoeg.

nee ik niet, mijn broer en zusje zijn er veslaafd aan en die hebben al vet veel gemaakt

Mijn vriend speelt dat wel eens. Maar ik vind het zo’n raar spel =P

Het lijkt me zo fucking verslavend

Mijn vriend en zijn broertje zitten altijd te minecraften. :’) En dan vaak is hij tegelijk met mij aan het skypen, en dan hoor je continu; ‘KAK. Ik ben weer dood! LUUK. CHECK DIT DAN! HAAAAA!’

Maar, ik snap er nog niks van. :’)

Ik kreeg multiplayer niet aan de praat. En toen stopte ik, want in m’n eentje vind ik er niks aan ;<

Mijn broers :")

Mijn vriend speelt het constant. Hij heeft laatst een kasteel gebouwd. Mij lijkt er niks aan. Ik vind het er ook niet uit zien.

lol mn vriend speelt t soms

Minecraft all the way.
Nee echt geniaal, alleen moet ik eens een keer niet zo blond zijn en niet recht naar beneden mijnen als ik bij lava in de buurt ben.
Ik ben net m’n nieuwe kaart en sugar crops kwijt geraakt, samen met nog wat coal en ander materiaal… =/ niet zo slim.

mensen in me klas spelen dat onder de les xD

Mijn vriend speelt het soms, maar niet heel vaak. Vind het echt heel lelijk x)

Het spel is juist zo leuk omdat het zo lekker jaren 90 3-d is xD

een jongen die ik ken speelt het :stuck_out_tongue: