MINE LEGS.

hee allemaal (:.

ik heb zo’n ontzettende hekel aan mijn benen.
boven+onder.
weten jullie misschien iets waardoor ze dunner worden ?
ik zal jullie heel dankbaar zijn :grinning:.

Liefs, Marye

sporten :slightly_smiling_face:

en het is trouwens MY legs :slightly_smiling_face:

haha, ja ik ben niet goed in engels. had er gister nog een 1 op… *zucht.

maar worden ze van sporten niet dikker ?
en wat voorn oefeningen dan?
want ik dans al 3x per week en dat helpt niet.

Plaatselijk afvallen kan niet. Dus dan moet je meteen overal afvallen.
en nu gaat iedereen zeggen dat dat wel kan maar dat kan dus gewoon niet

xNadiaa je hebt idd gelijk :slightly_smiling_face:

hangt er van af welke sport, van joggen vallen ze af, van hardlopen ‘verdikken’ ze, door de spieren…

hardlopen helpt goed. Niet teveel doen, dan krijgen je spieren xD

plaatselijk afvallen kan misschie niet goed, maar je kan wel gewoon een deel van je lichaam éxtra aandacht geven door oefeningen :slightly_smiling_face:.
Dan val je wel overal af, maar vooral daar.

je moet wel oefeningen doen, niet te veel, maar gewoon elek dag 30x een soort beenspier oefening worden ze niet dikker van. Elke week 30 min hardlopen op de band? Beter is elke dag 10 min…

vindk hetzelfde :stuck_out_tongue:. tis toch rennen? :slightly_smiling_face:

lopen veel lopen
maar niet te hard dan krijg je spieren

zeg maar…je moet niet rennen! maar lopen dat je nog kan praten…

Het is L of L=Liposuctie of Lopen.

En fietsen kan ook nog. Ik heb daar welgevormde kuiten door gekregen.

ik heb nog wel 2 sites met oefeningen:
http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html
http://lifestyle.nl.msn.c…spx?cp-documentid=7174886

Sporten… Er bestaan speciale oefenigen voor je bovenbenen in vorm te krijgen. & Er bestaat ook een crème die je knieen mooier en smaller maakt,
dat werk écht maar het is wel nogal duur … 30 euro ofzo … Je vindt het normaal in een parfumwinkel. Xx

fietsen:)

hi, ik ben aankomend fysiotherapeut, jou benen zijn waarschijnlijk ‘dik’ vanwege spieren. mijn ervaring is dat meiden die veel dansen gewoon wat bredere bovenbenen hebben. daar kun je dus waarschijnlijk niets aan doen. Het ligt er ook aan wat voor aanleg je hebt… ik kan zo veel sporten maar mijn benen worden niet dik van de spieren…

Dat is helemaal niet hetzelfde, je oefent er andere spieren mee.

er is bewezen dat door yoga en pilates je dunnere/slankere benen krijgt.

Op internet gekeken ; -Klik-
x

Ik fiets en dans ook veel, en mijn benen zijn ook wat zwaarder dan de rest van mijn lichaam. Gewoon accepteren is het beste wat je kan doen, want plaatselijk afvallen lukt niet tot nauwelijks (als ik afval gaat er eerst wat van mijn borsten en buik weg, en dan pas op andere plekken).
Het enige wat je kan doen is zorgen dat ze minder ‘blubberen’, als ze dat al doen natuurlijk. Dan moet je extra spieroefeningen doen, maar die staan al hierboven. Niet teveel natuurlijk, want dan worden ze nog steviger.

traplopen! :'D