MindMasters LIVE

16 getalenteerde mentalisten nemen voor het eerst live op het podium tegen elkaar op. Verdeeld in 2 teams worden de kanditaten begeleid door internationale iconen uit de wereld van de mentale magie: Walter Rolfo en Uri Geller.

De raadsleden en het publiek bepaald wie er doorgaat naar de volgende ronde. Bij de eerste afleveringen staan al een aantal bekende gezichten bij de 10 raadsleden/jury zoals Peter R de Vries, Boer Geert en ook BN’ers zoals Monique Smit, Patty Brard en Sabia. Ook Lisa Michels finalist van K3 zoekt K3.

De winnaar krijgt de titel: 'MindMaster van het jaar

Ik zelf vind het een interessante en leuk programma en ook best schokkend om naar te kijken. Zijn er meer mensen die gisteravond de eerste aflevering gezien hebben en wat vinden jullie ervan? Deel je mening!

Elke vrijdavond om 20:30 op SBS6. Aflevering gemist kan je hier terugkijken: http://tvblik.nl/mindmasters-live

Ik vond het echt slaapverwekkend.

-

Heb een stuk gekeken omdat ik vroeger ook altijd Uri Geller keek, maar het was even slecht :’)

Ik vond het vooral leuk om Lisa te zien, van k3 zoekt k3. Voor de rest vond ik het echt slaapverwekkend