Minderjarige wilt de bar in

Hee, mijn naam is Lany en heb een vraagje…

Hoe komen mensen die nog geen 18 zijn de bar in, overigens wil ik geen nep ID maken… maar heeft iemand enkele tips die misschien bruikbaar zijn?

Ik zie er over het algemeen best oud uit voor mijn leeftijd en word best vaak 18 geschat vooral met een beetje hulp van make-up.

kusjes,

Lany

Niet. Wachten tot je 18 bent

Altijd leuk dat mensen de vraag niet begrijpen.

Je geeft het zelf al aan, met make-up. En verder is er inderdaad gewoon een leeftijdsgrens en deze is er niet voor niets. Veel mensen geven liever geen tips waardoor jij dus wel de kroeg binnen komt. Kun je lekker bijdehand doen, maar zulke reacties kun je verwachten als je zo’n vraag stelt.

Ze begrijpt de vraag wel.

Altijd leuk dat mensen minderjarige de wetgeving niet begrijpen.

Haha doei.

Niet, inderdaad.

Die leeftijdsgrens is er niet voor niks

Gosh ik snap best dat je naar binnen wilt hoor :’). Iedereen doet hier altijd net alsof hij/zij zich perfect aan de wet houdt.

Veel make-up opdoen inderdaad en niet te overdreven flirten/lachen/proberen op te vallen. Gewoon rustig naar binnen proberen te lopen en niet zenuwachtig doen.

Thankyou ! Hier heb ik wat aan, dankjewel ! :bowing_man:

Bij ons controleren ze sinds een jaar heel streng
En afgelopen zaterdag is de politie nog gekomen omdat iemand iemand anders z’n id probeerde te gebruiken. Sta je dan…
Gewoon niet doen. Ga lekker bowlen of een film kijken, jouw tijd komt nog wel.

Lijkt me nogal duidelijk dat dit topic niet helemaal hier thuis hoort op het forum. Dus slotje.