Minderjarig > abbo?

Hallo,

ik wil bij Vodafone een mobiel bestellen met abbonement. Voor de levering staat hij op de naam van mijn vader want ik ben nog minderjarig en mag het dus niet aannemen.
Nou vroeg ik mij af: wanneer ik maandelijks het geld moet betalen, moet dat dat via mijn vader gaan omdat ik minderjarig ben of kan ik dat gewoon direct overmaken?
Weet iemand hoe dit zit?

Bedankt!

Volgens mij kan dat niet omdat je minderjarig bent, bij mij gaat het ook via mijn moeder…

Dat moet via je vader ja… je mag geen abo afsluiten onder de 18.

Onder je vader…

Je mag het wel gewoon betalen, als het abonnement maar niet op jouw naam staat.

^ Ligt eraan wie de gemachtigde is toch?

Ohja, zie dat bij Vodafone je alleen met automatische incasso kan betalen. Dan wordt het al lastiger.

Maar ik moest de naam van mijn vader invullen + zijn rekeningnummer, kan ik dan gewoon mijn rekeningnummer invullen? Controleren ze dat dan niet?
Want er staat: naam rekeninghouder (hier wordt automatisch de naam neergezet waar de bestelling op wordt gedaan, de naam van mijn vader dus) en daaronder moet je het rekeningnummer invullen…

hoezo dat dan?

up?

kan niemand mij helpen? :anguished:? :no_good_woman:

Anders doe je het toch gewoon op je vaders naam, maar dan maak je gewoon wel elke maand geld over naar hem.

Om datgene wat je zelf al zegt (naam rekeninghouder moet kloppen met het rekeningnummer).