Hallo trouwe girlsceners.
Ik kan echt niet zonder chips en chocola. Snoep vind ik ook wel lekker, maar dat eet ik eigenlijk nog zelden. Probleem is dat ik gewoon verslaafd ben, gemiddeld eet ik 1 zak chips per week, en 2 chocoladerepen (niet hele grote he). Of 2 zakken chips en 1 chocoladereep
ELKE WEEK.
Laat dat even bezinken, danku.
Want deze non gedisciplineerde chocolate addict kan simpelweg niet zonder, dáár maak ik me zorgen om. Als ik een paar dagen geen chocola of überhaupt iets lekkers heb gehad begin ik te craven. En niet zo’n beetje ook, en dan koop ik het gewoon. Interesseert me niet dat het slecht voor je is. IK WIL HET GEWOON.
Maar nu wil ik hier eigenlijk mee stoppen, of eigenlijk minderen. Ik ben zo fucking ducking super erggg jaloers op mensen die dat zelden eten :’) die dat niet nodig hebben. Zooo jaloers (meld jullie, dan kan ik uitgebreid vertellen hoe erg ik jullie benijd). Ik wil dat ook kunnen. Nu kan ik misschien wel die troep naar binnen blijven werken, omdat ik het wel kan hebben. Maar als ik dit niet heb opgelost binnen een paar jaar, en deze gewoonte later nog steeds heb word ik gewoon dikker. Misschien is dat proces nu al in gang gezet, ik heb lovehandles gespot Nu serieus, dikker worden is eigenlijk het punt niet zo. Want daarnaast eet ik niet veel. Weet niet eens of ik aangekomen ben.
Het idee dat ik gewoon niet zonder kan, staat me niet aan. Ik wil gewoon discipline kweken.
MAAR OKÉ TERUGGEKOMEN OP HET ONDERWERP
Mijn vraag:
Hoe ga ik dit doen?
Tot hoeveel moet ik minderen?