Heeyy!
nou, ik vind dus een jongen heeel leuk! & hij mij ook.
maar nu is dus het probleem, dat ik echt heel erg verlegen ben… ._.
en ik baal er echt van!
want hij zegt ook zo; ja je hoeft echt niet verlegen te zijn voor mij . desnoods zoen je me meteen, dat maakt mij niet uit.
maarja. makkelijker gezegt dan gedaan…
iemand misschien tips hoe je minder verlegen bent… ?
[Het is trouwens niet bij andere jongens fso. alleen bij hem… omdat ik hem leuk vind denk ik :p]
upje
ik was eerst ook heel verlegen in het bijzijn van jongens, niet een specifieke jongen maar gewoon in het algemeen! maar toen las ik in de fancy dat je gewoon jezelf moet zijn en gewoon net zo doen alsof hij je (beste) vriendin is. niet helemaal hetzelfde, maar je niet anders gaan voordoen dat je bent (: en dat helpt echt! sindsdien ga ik heel makkelijk met jongens om en ben ik ook gewoon lekker mezelf. dus gewoon doen alsof je tegen je beste vriendin praat en je voelt je vanzelf op je gemak. het heeft natuurlijk wel tijd nodig! succes, het gaat je vast lukken =]
dankjewel! ^^
Ja precies wat Yumminess zegt, doe gewoon net of praat je met je beste vriendin, ik denk dat dat de beste manier is. Ik ben namelijk ook zo iemand die verlegen is, maar ik denk dat het gewoon iets is waar je je overheen moet zetten, en het heeft idd tijd nodig, want als je ouder wordt, word het minder denk ik
yeeeah, dit heb ik nou net nodig, ik ben ook altijd zo verlegen, wel veel minder als eerst volgens mij, maar deze tips kan ik toch wel gebruiken.
me too. :x
Gewoon overal scheit aan hebben. Wat maakt het uit wat andere mensen van je denken, het gaat erom wat jij van jezelf vindt.
Ik vond het eerst ook altijd heel belangrijk wat andere mensen dachten, maar nu heb ik zoiets van, wat maakt het eigelijk ook uit.
Succes in ieder geval!
-
haha ik ben altijd alles behalve verlegen bij mensen waar ik me goed bij voel en die ik goed ken weetjewel. maar bij mensen die ik niet heel goed ken ben ik zo verlegen! o_o en dat is echt niet leuk. maar ik denk idd dat je bij iedereen moet doen alsof je tegen je beste vriendin praat en gewoon schijt hebben! succes everybody :]
same here
het moet natuurlijk niet arrogant gaan worden
ahgg, ik heb het bij elke jongen.
behalve als het goede vrienden zijn…
echt kut
slotje?
omg ik haat mijn verlegenheid zó verschrikkelijk erg.
ik probeer in stappen minder verlegen te worden,dus eerst bijv. elke dag hoi zeggen,dan een praatje met hem maken,zo wordt je verder ook wat losser als je eenmaal een gesprek met hem hebt.