Minder leuke relatie

Hallo meiden,

Ik heb een klein “probleempje”. Mijn en ik zijn bijna 2 en een half jaar bij elkaar. Ik houd echt ontzettend veel van hem, en hij van mij. Maar de laatste tijd hebben we vaak ruzie, en ik voel ik mij minder goed/prettig in de relatie. Ik wil het weer leuk en romantisch maken tussen ons, want dat is nu eigenlijk helemaal weg. Ik wil hem helemaal niet kwijt. Ik wil juist aan onze relatie werken om het weer zoals vroeger te maken zeg maar. Maar hoe kan ik dit aanpakken? Herkennen jullie dit ook? Hebben jullie tips? Alvast bedankt voor de reacties. :slightly_smiling_face:

Ga met hem praten, los het op.
Je zegt het zelf al; werk eraan!

Ja dat was ik vergeten te melden. Ik praat al meer dan een half jaar over dit onderwerp. Maar het heeft niet echt veel effect gehad.

praat er over met hem. Zeg wat je dwars zit en vraag of hij hetzelfde gevoel heeft.

edit: oh, dat had je al gedaan… sorry, dan weet ik ook niet echt iets…

Dit is precies mijn verhaal ö. PRECIES! Ik zit er ook al een half jaar mee. Maar het is nog steeds niet opgelost, dus up!

Geeft niks. Toen ik op verzenden drukte, dacht ik meteen: “Ships… dat moest er nog bij” :wink:

Wat heb jij tot nu toe allemaal tegen hem gezegd? :slightly_smiling_face:

verrras hem. ik kna niet veel bedenken aangezien ik net gedumpt ben en echt in de put zit. maar ik verrastte mijn ex vaak met lieve dingetjes of lekker koken of gewoon lekker uitgaan en wat drinken

Té veel… Veel en veelste veel (: Maar het probleem is dat hij geen reactie terug geeft, dus tsja.

Veel met hem praten en je gevoelens zeggen, hij moet ook zeggen wat hem dwars ligt :slightly_smiling_face:
Eens goed elkaar vastpakken en lieve dingen tegen elkaar zeggen.

ik heb het een tijdje geleden met m’n vriend ook gehad, dit werkte voor ons :slightly_smiling_face:

Verrassen is al vaak genoeg gebeurd van mijn kant. Nu wil ik het een keer terugkrijgen :wink: Sterkte btw! :slightly_smiling_face:

Precies, dat heb ik ook!

Ik vraag me af of hij dan niet gek wordt van mij. Ik bedoel, ik ben al een half jaar bezig. Hij is niet zo’n prater, dus ik weet niet of ik hem hiermee irriteer. Aangezien ik toch geen duidelijk antwoord krijg op mijn vragen. Maar ik zal het eens proberen. Bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face:

Op een moment wannneer hij het niet verwacht zeggen : waarom gaat het nou niet zo goed tussen ons? deed ik ook :blush: en toen was die vet verdrietig en hebben we eventjes op bed liggen praten.
We maken nu nooit meer gemene grapje of wat dan ook en nu gaat allles perfect :grinning:

Ik heb dit op dit moment ook een beetje, we zijn nu meer dan 1jaar bij elkaar en we raken de laatste tijd steeds sneller geïrriteerd door elkaar, vandaag over gepraat.

Wat bij ons is: we zien elkaar te veel. Ik heb eigenlijk geen vrienden meer en geen hobby’s dus ik ben eigenlijk nogal afhankelijk van hem. Nu gaan we dit oplossen. Meteen na het gesprek waren we al weer veel gelukkiger

Ga veel leuke dingen doen… want dan heb je het gezellig en dan maak je geen ruzie. Je kan dan zien dat je het ook leuk samen kunt hebben. Dit heb ik niet gedaan… en daarom is het met mn ex kapot gelopen.

Toch veel meiden die hetzelfde hebben… Vervelend meiden! Sterkte allemaal!

@ SonMagdaa: Dat hebben we al een paar keer gehad, maar dat heeft niet gewerkt. Kan het natuurlijk nog een keer probeer, en echt goed in gesprek gaan. Maar ja, het is jammer dat hij niet zo’n prater is.

@ saartje14: Tja, wat jij hebt heb ik ook. Maar ja, mijn vriend woont nu al een jaar bij mij. Dit komt doordat hij vlak bij mijn huis een baantje heeft gevonden. Dat van die vrienden en hobby heb ik ook precies hetzelfde. Maar momenteel is het voor mij niet mogelijk om minder contact met hem te hebben dus. :slightly_smiling_face:

Oke, dat is misschien wel een goede tip ook!

Up!

In een relatie moeten beide partijen investeren.
Als de liefde nog maar van een kant komt, en de ander is niet bereid concessies te doen, houdt het ergens een keer op.

Communicatie is de sleutel, maar als de ander niet wil praten…
In je eentje kan je niet vechten, zelfs niet met de beste wil van de wereld.