Minder interesse?

Hoi meiden.

Ik heb sinds een paar weken een relatie. Ik zag en zie hem twee keer in de week, we hebben het erg druk allebei maar als we samen zijn is het helemaal geweldig.

Op het begin whatsappte we de hele dag door (behalve als we aan het werk zijn), in de pauze, na het werk, voor het eten, na het eten, etc.
Het wordt nu alleen bij hem steeds minder het whatsappen, en soms reageert die twee uur niet terwijl die wel gewoon ontzettend veel online komt. Ik weet dat hij te vertrouwen is en niks zal doen.
Maar… nu ik veel minder van hem hoor heb ik gelijk het gevoel dat zijn interesse in mij minder wordt.
Als ik aan hem vraag waarom die zo stil is, reageert die wel gelijk. Ik ben geen opdringerig type maar vindt het soms wel heel vervelend.

Hij zei gisteren toen ik hem zag dat hij afgelopen dagen wat drukker was geweest maar nu vandaag gaat het weer hetzelfde.

Wat vinden jullie?

Erover praten met hem. Je kan niet verwachten dat hij binnen 5 sec de hele dag door op je whatsappjes reageert, geef elkaar wat ruimte.

Na een tijdje word het toch anders in een relatie, wat meer ‘gewend’. Dus ik denk niet dat er iets om je druk om te maken!

Na een tijdje ja. Maar toch niet na twee weken?

Tja, ik heb ook niet altijd zin om te chatten met mijn vriend de hele dag door, maar ik hou wel van hem. Dit is gewoon even een rustig moment in jullie relatie, waarschijnlijk omdat jullie het zelf druk hebben met school of werk oid.