Minder gevoelens

Ik heb dit ook gehad, nja, niet met uitgaan, maar gewoon ‘het minder voelen’ zeg maar. Ik kon het gewoon niet meer. Heb er met hem over gepraat maar hij snapte het niet. Maar deze jongen klinkt al veel verliefder (niet dat mijn vriendje dat niet was hoor, mja), en ik denk zelf dat hij er alles aan wil doen om je je beter te laten voelen. Misschien moet je gewoon voorstellen om het iets rustiger aan te doen, om of juist iets heel leuks en geks te doen? Ik weet het anders ook niet. Succes meid!

haha bedankt voor je nuttige reactie ik denk dat je gelijk hebt over dat hij er me juist mee zal willen helpen:)

Ik heb afgelopen tijd precies hetzelfde gehad, merkte na 1,5 jaar dat ik minder verliefd was en begon steeds meer te flirten met andere jongens.
Ik heb het er met mijn vriend over gehad, maar ik kwam tot de conclusie dat er van mijn kant niets meer te redden viel. Ik voelde me ook nogal beklemd en irriteerde me de hele tijd aan hem, dus ik heb het uitgemaakt. Wel goede gesprekken over gehad met hem, maar nu is het echt over en daar ben ik wel blij mee.

Verliefdheid duurt niet eeuwig hè!

Hier herken ik me echt heel erg in! Ik heb nu ruim een jaar iets met mijn vriend, en een paar maanden geleden had ik ook zo’n dip die best lang bleef. Ik weet nog steeds niet goed wat ertegen te doen/wat ik ertegen gedaan heb, maar wat me wel hielp was gewoon even iets anders doen. Dat kan zijn hem minder zien (zit je minder op elkaars lip waardoor je je minder aan dingen irriteert), iets doen wat je normaal nooit doet (bordspelletjes, dagje weg, over andere dingen praten dan normaal), hem verrassen met iets leuks, maar het kan ook zijn dat jij anders op hem reageert. Je moet vooral niet alles opkroppen, wat niet betekent dat je met hem moet gaan praten nu direct, maar je hoeft niet te doen alsof je het naar je zin hebt als je dat eigenlijk niet hebt en je je aan hem irriteert; je mag best weleens gewoon chagerijnig zijn. In mijn geval was het denk ik vooral een sleur waar ik inzat, ik heb toen idd toen ook op een avond veel geflirt met een gozer, maar realiseerde me toen wel dat ik foutzat en heb toen actief actie ondernomen. Want natuurlijk kunnen al die jongens waarmee ik toen flirten bij elkaar nog niet eens aan mijn vriend tippen (: Het helpt ook om er met mensen over te praten.
Poeh, lang warrig verhaal, sorry, ik hoop dat je er iets aan hebt! (:

Ik heb dit ook gehad. Het was een lieve jongen maar begreep het niet dat ik me beklemt voelde in onze relatie. Ik had ook steeds meer interesses in andere jongens en voelde steeds minder voor mijn vriendje. Ik denk dat het het beste is als je eventjes rustig aan doet. Misschien een weekje elkaar niet zien en kijken of je hem mist en of je nog gevoelens voor hem hebt. Bij mij voelde het namelijk echt als een opluchting dat ik hem even niet meer zag, en dan weetje dat het niet meer goed zit.

succes meid.

echt lieve reacties van jullie en ik heb er zeker iets aan! ik ga de raad opvolgen haha. rustig aan doen is misschien een goed idee maar ik weet niet hoe ikhem dat moet vertellen…
Ik heb inderdaad vaker intresse in andere jongens dan dat ik dat in het begin had en ik dacht dat dat echt heel erg gemeen van mezelf was omdat hij dat niet deed haha maar blijkbaar gebeurt dat wel eens vaker

Ik kan je beginpost niet meer zien, maar naar mijn idee hoef je het hierom niet meteen uit te maken. Ik had vorig jaar ook nog een relatie en toen heb ik ook een paar weken iemand anders leuk gevonden (niet als in verliefd ofzo maar gewoon interessant), maar kwam er daarna ook achter dat ik die jongen helemaal niet wilde. Volgens mij kun je je ook interesseren in andere jongens puur om de aandacht en om jezelf beter te voelen zeg maar. Het kán natuurlijk wel zijn dat het gevoel blijft, maar ik zou iig niet meteen de relatie verbreken.