Milon Cirkel

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? In de buurt bij mij zit een sportschool waar ze dat doen, en ik zit er aan te denken om me daar voor in te gaan schrijven.

Hieronder even een uitleg van de site:

Fitness revolutie

Voor het eerst zijn er nu toestellen die zich volautomatisch instellen én die in het terugkeren meer weerstand geven dan wat je weggedrukt hebt! Dat heet excentrisch trainen. Door de opstelling van de Milon Cirkel sport je nooit alleen, want samen trainen is leuker.
Resultaat gegarandeerd

Je kan je nu, volledig veilig, helemaal geven! Zonder inspanning geen resultaat! Het samen trainen motiveert, elke training kan je meer aan! Al na de eerste training voel je jezelf super! De excentrische training zorgt voor 30% meer spierversteviging. De Milon Cirkel verhoogt je stofwisseling 15x langer dan een gewone uithoudingstraining
Praktisch

Na een opwarming doe je 2 rondjes in de Milon Cirkel. In totaal duurt je training dus slechts 44 minuten. Je kan ook 1 rondje in de Milon Cirkel combineren met je normale sportactiviteiten zoals groepslessen, kracht- of cardiotraining. Ook ervaren sporters voelen snel extra resultaat.
Hoe vaak?

2x per 10 dagen is voldoende.
2x per week is ideaal.
3x per week is te veel!