Milly Boele - gevonden?!

Milly Boele; het 12 jarige meisje uit Dordrecht, dat sinds woensdag 10 maart wordt vermist is waarschijnlijk gevonden in de tuin van haar buurman.

Op Dinsdag 16 maart is na een aantal tips de buurt van Milly’s ouderlijk huis een grootschalig onderzoek gestart.
De dood van Milly is niet bevestigt noch ontkent door de politie, al zou een politieman een buurvrouw hebben toegefluisterd dat het ‘geen goeie afloop had.’

Om 22:30 extra uitzendingen op SBS6 en RTL4

Tuurlijk, de buurman weer.

Ze was toch meegenomen in een auto? (dat had veel nut?)

Ik hoorde het al, echt verschrikkelijk. Maar ik dacht dat half 10 de extra uitzending al zou zijn?

“Lovely Bones” in het echt.

Verschrikkelijk!

@ E_Kid

Ik heb het ook niet bedacht, hoor

Nee niet de buurman, een huis in haar buurt.

Ja, maar ook daar wilde de politie niets zeggen. ‘Geruchten zijn geruchten,’ is alles wat er over gezegd is.

Er is al wel een forensisch onderzoek gestart en ook is er aan arts naar binnen gegaan, wat doet vermoeden dat ze overleden is…

Duurt wel een tijdje tot ze die resten op DNA hebben getest enzovoort.

Spoiler much?

Ik heet ook Boele met mn achternaam
Het heeft trouwens een best uuh… grappige betekenis xD

Is ze nou gevonden?
Dood of levend?
Dat kan je namelijk niet echt uit het stukje halen.

Ja, precies, al wordt forensisch onderzoek vaak pas gedaan als het al ‘te laat’ is.

In de film is het al binnen een paar minuten bekend wie het heeft gedaan =).
Anyway.

oh haha, ik had even verder gelezen en ze is dus blijkbaar overleden.
Pff wat erg voor die ouders!
Ik had echt medelijden met die vader toen ik dat filmpje zag !

Wil de politie niet ontkennen noch bevestigen, maar ze vrezen van wel.
De media wordt er tot nu toe zoveel mogelijk buiten gehouden, want er staan allemaal witte schermen omheen.
Wel is NOS etc. getrommeld, wat bevestigt dat er inderdaad iets aan de hand is.

Oh. Niks gezegd.

www.helpmillyzoeken.hyves.nl

“Volgens RTL verslaggever ter plaatse wordt er gegraven in een tuin van een hoekhuis dat twee woningen verder staat dan het ouderlijke huis van Millly. Er zou ook een tent staan.” <— RTL 4

“Bij een alleenstaande man” <— NOS

“26-jarige inwoner”

hij is van de politie Rotterdam? ← niet goed geluisterd toennet bij de nieuws.

Maar als ze nou allemaal van die onderzoeken gaan doen, lijkt het me dat ze dood is?

Ja, klopt.
Schijnt dat hij pedofiel is en dat dat zelfs bij de politie bekend is, al lijkt dat me sterk.

Daar heb ik in geen enkele bron wat over gelezen, dus dat wacht ik wel af =).